Eksperthjælp: Sterodier

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

582 visninger
4 svar
7 synes godt om
2. januar

Sarah John

Jeg har lige gjort mig en kedelig opdagelse, da jeg kiggede i min kærestes taske. Der lå to glas oxybolone. Jeg har indtil videre kunne læse mig frem til, at det skulle være den steroide med værst bivirkninger.
Han er 32 og mit spørgsmål lyder på, om steroiderne kan have ødelagt hans sædkvalitet og dermed chancen for at få børn?

Sarahs svar

Kære brevkassespørger,

Jeg kan desværre ikke hjælpe dig, da mit ekspertområde er barnets mad det første år (0-12 måneder). Jeg vil anbefale, at du kontakter din læge, som jeg er sikker på kan svare på dit spørgsmål. 

Hav en god dag.

Venlig hilsen

Sarah John

God mad giver glade maver og trygge forældre. Derfor ønsker vi i Semper, at dit barn får den bedste mad, og at du får den bedste viden om ernæring, og hvad der er godt for den lille mave. På Sempers hjemmeside finder du alle vores varianter, opskrifter, tips, og gode råd om barnets mad det første år. Og finder du ikke svar på dit spørgsmål, kan du spørge os om alt, der har med dit barns udvikling og ernæring at gøre. Vi er klar til at hjælpe dig, når der er noget, du gerne vil vide mere om.

Se Sarahs hjemmeside: www.semper.dk

Anmeld Citér

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

2. januar

Sprit25

Profilbillede for Sprit25

Jeg tænker at det mindste problemer er om han kan få børn

»Der kan ikke være nogen tydeligere åbenbaring af et samfunds sjæl end den måde, hvorpå det behandler dets børn«. 

Anmeld Citér

2. januar

solskinsliv

Profilbillede for solskinsliv

Du overvejer forhåbentligt ikke at få børn med en mand der tager steroider? 

Anmeld Citér

2. januar

Tjullehej

Profilbillede for Tjullehej

Ja - som de andre siger. Det, der er problemet er ikke at han har forhindret dig i at blive gravid, men at han langsomt rister sin hjerne og krop med farlige stoffer. 

Det er da bestemt ikke en speciel god far for kommende børn.

jeg ville pakke mit gode tøj og gå - og det i dag fremfor i morgen !

Anmeld Citér

2. januar

AnoMor

Profilbillede for AnoMor

Nu har jeg personligt intet mod steroider. Kender mange der tager dem som er fantastiske ægtemænd og fædre som har været på dem i over 20 år mange af dem. Så mit svar bærer præg af dette. 

Ja mænds sæd påvirkes af steroider. Men kan “nulstilles” ved at manden begynder at tage stoffet hcg som vi også producerer når vi bliver gravide. Det sætter kvaliteten lidt op igen. DOG uden sikker virkning. 

Tages de i rette doser er de ikke “farlige” (selvfølgelig er det noget giftigt stads der påvirker kroppen). Men man bliver ikke nødvendigvis aggressiv og tosset i hovedet af det under rette forhold. 

Skal lige siges jeg ikke selv rør det og kunne aldrig drømme om det. Men ville ingen betænkeligheder have med at få børn med en der tog dem. 

Og sidst men ikke mindst: dette er min holdning og jeg hverken diskuterer den eller argumenterer for den hvis nogen skulle mene de skulle belærer mig om emnet. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.

Rikke Nielsen

Scannings-sygeplejerske

Gitte Sander

Psykoterapeut og parterapeut