Ondt i maven over aflevering!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. januar 2019

Anonym trådstarter

migxher skriver:

Sådan en periode har begge vores børn også haft. Vi løste det ved at jeg satte ekstra tid af til aflevering og blev indtil vores barn var klar til at blive overrakt til en pædagog. Det tog i den periode en halv times tid, men der var det værd! jeg bryder mig ikke om at tvangs aflevere et ulykkelig barn. Mine børn skal vide at de kan regne med mig og at jeg lytter til deres behov. 

Når du nu alligevel er sygemeldt og ikke har travlt om morgenen, kunne det måske være værd at prøve at sætte ekstra tid af til aflevering. ? Eller bare lade far aflevere hvis det fungere fint uden gråd. 

Det ville jeg også selv gerne, men dagpleje mor siger det er bedst at gå hurtigt og ikke trække tiden ud. Så jeg får ikke rigtig "lov".. hvis man kan sige det sådan..

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar 2019

migxher

Anonym skriver:

Det ville jeg også selv gerne, men dagpleje mor siger det er bedst at gå hurtigt og ikke trække tiden ud. Så jeg får ikke rigtig "lov".. hvis man kan sige det sådan..

Det skal hun jo heldigvis ikke bestemme  

Anmeld Citér

2. januar 2019

Anonym

Anonym skriver:

Så synes jeg du skal snakke med din dp. Pædagog. Så kan i komme frem til en løsning. 

Anmeld Citér

4. januar 2019

Anonym

Jeg er nysgerrig hvad fandt du ud af. Vil du snakke med din dagpleje pædagog som er Den Overordnede til dagplejerne som også kan Hjælp? 

Anmeld Citér

4. januar 2019

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg er nysgerrig hvad fandt du ud af. Vil du snakke med din dagpleje pædagog som er Den Overordnede til dagplejerne som også kan Hjælp? 

Undskyld Jeg ikke har fået svaret. Vi er blevet syge herhjemme 

Men jeg har gjort mig umage med at gøre det til en god aflevering og ikke signalere noget dårligt til ham.

I dag ville han faktisk selv ned og stod og fjollede med en af de andre børn. Han blev ked da jeg åbnede døren, men inden jeg lukkede den var han stoppet. 

Så jeg håber det kun lige er nu her fordi jeg er begyndt at aflevere.. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.