Akupunktur og kvalme

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. oktober 2009

baby2010

Din stakkel... Jeg havde det næsten som dig - det var også mig, der skrev til dig på den anden tråd. Jeg havde stortset konstant kvalme fra morgen til aften (kastede dog ikke op) fra 6. uge og til 11-12. uge.

Jeg fik tilbudt akupunktur GRATIS via Gentofte sygehus!

Dér kom jeg en gang om ugen og fik 4-6 nåle i hhv. ankler, fødder og håndled. Og ja, det er ikke så rart, men det er f...... tiden og besværet værd! Det virker i nogle dage, og så skal man have en tur mere (det foregår dog kun om tirsdagen).

Kan du ikke "snige" dig derind, selvom du nok som bosiddende i Kbh. tilhører et andet hospital? Jeg ville personligt være desperat nok til at flytte hospital - bare så jeg kunne få gratis akupunktur, for som du selv siger, ville det da være forfærdeligt, hvis du havde det på samme måde som din mor!

Mht. kvalme har JM sagt til mig, at de børn som laver så meget "ravage" dvs. giver kvalme typisk er meget stærke, og bliver hvor de er - og DET synes jeg også hjælper meget!

Knus og god bedring - jeg føler virkelig med dig!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. oktober 2009

Mira0911

dorthemus skriver:

Hej piger

Er der nogen der har gode erfaringer med akupunktur ved svær kvalme?? Jeg er ved at være desperat og er så ked af det...har kvalme døgnet rundt!!..HJÆÆÆLP  

Jeg bor i København/Frederiksberg.

Dorthe

Fik også akupunktur, og det hjalp heller ikke på mig, vi prøvede det mange gange og håbede for hver gang at det ville hjælpe, det gjorde det, desværre ikke...

Anmeld

19. oktober 2009

Karo

dorthemus skriver:

Hej piger

Er der nogen der har gode erfaringer med akupunktur ved svær kvalme?? Jeg er ved at være desperat og er så ked af det...har kvalme døgnet rundt!!..HJÆÆÆLP  

Jeg bor i København/Frederiksberg.

Dorthe

Jeg kan varmt anbefale akupunktur mod kvalme. Jeg kastede op omkring 50 gange dagligt, og fik det stoppet med kun 4 behandlinger. Det der er vigtigt er at du går hos en af de rigtigt anerkendte akupunktøre. Jeg gik hos en der ligger inde på HC Andersens boulevard (ikke så lang fra rådhuspladsen) og han hed vist Ole. Han er tudse gammel, men virkelig dygtig. Allerede første gang kunne jeg mærke en forsekl efter kun 5 minutter, så jeg er ikke i tvivl om det virker.

Jeg troede ikke selv på at det ville hjælpe, men jeg var blevet desperat og det virkede. Nålene er ikke så slemme, man mærker dem stort set ikke, og det skal lige siges at jeg er MEGET bange for nåle.

Anmeld

19. oktober 2009

dorthemus

baby2010 skriver:

Din stakkel... Jeg havde det næsten som dig - det var også mig, der skrev til dig på den anden tråd. Jeg havde stortset konstant kvalme fra morgen til aften (kastede dog ikke op) fra 6. uge og til 11-12. uge.

Jeg fik tilbudt akupunktur GRATIS via Gentofte sygehus!

Dér kom jeg en gang om ugen og fik 4-6 nåle i hhv. ankler, fødder og håndled. Og ja, det er ikke så rart, men det er f...... tiden og besværet værd! Det virker i nogle dage, og så skal man have en tur mere (det foregår dog kun om tirsdagen).

Kan du ikke "snige" dig derind, selvom du nok som bosiddende i Kbh. tilhører et andet hospital? Jeg ville personligt være desperat nok til at flytte hospital - bare så jeg kunne få gratis akupunktur, for som du selv siger, ville det da være forfærdeligt, hvis du havde det på samme måde som din mor!

Mht. kvalme har JM sagt til mig, at de børn som laver så meget "ravage" dvs. giver kvalme typisk er meget stærke, og bliver hvor de er - og DET synes jeg også hjælper meget!

Knus og god bedring - jeg føler virkelig med dig!

TAK skal du have for dit søde svar - jeg har også hørt, at meget kvalme betyder stærk graviditet/stærkt foster og dét holder jeg fast i når tingene bliver lidt for meget. Men det er underligt at glæde sig over noget der samtidigt giver én så meget fysisk ubehag

Jeg skal se min læge på onsdag og så taler jeg med hende om muligheden for akupunkturbehandling på Riget..håber de har samme mulighed som på Gentofte.

Under alle omstændigheder prøver jeg akupunktur, gratis eller ej...jeg har noteret mig nogle telefonnr. som jeg vil ringe til når jeg har talt med lægen.

Kram

Dorthe

Anmeld

19. oktober 2009

dorthemus

Dutte84 skriver:

Fik også akupunktur, og det hjalp heller ikke på mig, vi prøvede det mange gange og håbede for hver gang at det ville hjælpe, det gjorde det, desværre ikke...

Det var da ærgeligt, men sådan er det altid med alternativ behandling, synes jeg - det virker på nogen og ikke på andre

Tror jeg prøver det og håber på det bedste

Anmeld

19. oktober 2009

dorthemus

Karo skriver:

Jeg kan varmt anbefale akupunktur mod kvalme. Jeg kastede op omkring 50 gange dagligt, og fik det stoppet med kun 4 behandlinger. Det der er vigtigt er at du går hos en af de rigtigt anerkendte akupunktøre. Jeg gik hos en der ligger inde på HC Andersens boulevard (ikke så lang fra rådhuspladsen) og han hed vist Ole. Han er tudse gammel, men virkelig dygtig. Allerede første gang kunne jeg mærke en forsekl efter kun 5 minutter, så jeg er ikke i tvivl om det virker.

Jeg troede ikke selv på at det ville hjælpe, men jeg var blevet desperat og det virkede. Nålene er ikke så slemme, man mærker dem stort set ikke, og det skal lige siges at jeg er MEGET bange for nåle.

Okay det lyder lovende...du kan ikke huske hans navn eller navnet på klinikken??

Anmeld

20. oktober 2009

Karo

dorthemus skriver:

Okay det lyder lovende...du kan ikke huske hans navn eller navnet på klinikken??

Har lige slåt ham op og her er hans navn og addresse:

Læge Ole Dahl
D.T.M. & H. - M.D.
H.C.Andersens Boulevard 49, 4. sal
1553 København V.
Tlf.: 33 12 40 08

Anmeld

21. oktober 2009

dorthemus

Karo skriver:

Har lige slåt ham op og her er hans navn og addresse:

Læge Ole Dahl
D.T.M. & H. - M.D.
H.C.Andersens Boulevard 49, 4. sal
1553 København V.
Tlf.: 33 12 40 08

TAK skal du have! Ham vil jeg kontakte hvis Riget ikke har en akupunktur jeg kan bruge

Knus

Dorthe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.