Akupunktur og kvalme

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.941 visninger
27 svar
0 synes godt om
18. oktober 2009

dorthemus

Hej piger

Er der nogen der har gode erfaringer med akupunktur ved svær kvalme?? Jeg er ved at være desperat og er så ked af det...har kvalme døgnet rundt!!..HJÆÆÆLP  

Jeg bor i København/Frederiksberg.

Dorthe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. oktober 2009

mortil(nichlasogmathias)

dorthemus skriver:

Hej piger

Er der nogen der har gode erfaringer med akupunktur ved svær kvalme?? Jeg er ved at være desperat og er så ked af det...har kvalme døgnet rundt!!..HJÆÆÆLP  

Dorthe

jeg har fået det, men det hjalp ikke på mig, men er heller ikke god til at slappe af...

Anmeld

18. oktober 2009

dorthemus

karina22 skriver:

jeg har fået det, men det hjalp ikke på mig, men er heller ikke god til at slappe af...

Okay tak  Er heller ikke selv pjattet med nåle, men hvis det virker så...

Anmeld

18. oktober 2009

Hava

dorthemus skriver:

Hej piger

Dorthe

Puha, din stakkel. Jeg er heldigvis primært ramt om morgenen/formiddagne, men kan fungere ret ok derudover.

Jeg kan anbefale akupunktur mod kvalme. Og jeg kan anbefale ham her til at sætte nåle i (det gør ikke ondt, synes jeg). Han behandler bl.a. en af mine venner, der er kronisk syg og han er simpelthen så dygtig og rar.

Tjek http://ching.dk/

Og god bedring!!!!

kh.

Hava

Anmeld

18. oktober 2009

dorthemus

Hava skriver:

Puha, din stakkel. Jeg er heldigvis primært ramt om morgenen/formiddagne, men kan fungere ret ok derudover.

Jeg kan anbefale akupunktur mod kvalme. Og jeg kan anbefale ham her til at sætte nåle i (det gør ikke ondt, synes jeg). Han behandler bl.a. en af mine venner, der er kronisk syg og han er simpelthen så dygtig og rar.

Tjek http://ching.dk/

Og god bedring!!!!

kh.

Hava

Tak søde..den vil jeg kigge nærmere på

Knus D

Anmeld

18. oktober 2009

N&J

Jeg brugte de der seaband armbånd som man kan købe i matas eller på apoteket, de tog toppen af kvalmen for mig og fungere så jeg kunne fungere i hverdagen.. det er den mere billige løsning..

Knuz fra Jane

Anmeld

18. oktober 2009

dorthemus

Nikitas mor skriver:

Jeg brugte de der seaband armbånd som man kan købe i matas eller på apoteket, de tog toppen af kvalmen for mig og fungere så jeg kunne fungere i hverdagen.. det er den mere billige løsning..

Knuz fra Jane

Dem har jeg investeret i..virker ikke en dyt på mig desværre 

Anmeld

18. oktober 2009

N&J

dorthemus skriver:

Dem har jeg investeret i..virker ikke en dyt på mig desværre 

Det var godt nok ærgerligt, de er ellers den nemme løsning.. hjælper det hvis jeg siger at kvalmen formentlig aftager efterhånden som du kommer længere hen..

Håber du finder en løsning Dorthe.. der er ikke et eller andet man kan drikke, spise, kiks eller lign. jeg fik af vide at lakrids hjalp, det tror jeg nu ikke det gjorde, men spiste det alligevel..

Knuz fra Jane

Anmeld

18. oktober 2009

dorthemus

Nikitas mor skriver:

Det var godt nok ærgerligt, de er ellers den nemme løsning.. hjælper det hvis jeg siger at kvalmen formentlig aftager efterhånden som du kommer længere hen..

Håber du finder en løsning Dorthe.. der er ikke et eller andet man kan drikke, spise, kiks eller lign. jeg fik af vide at lakrids hjalp, det tror jeg nu ikke det gjorde, men spiste det alligevel..

Knuz fra Jane

Ja tak! Det hjælper meget

Jeg spiser hele tiden..men kaster det også op igen hver anden gang

Håber ikke jeg ligner min mor...hun kastede op og havde kvalme i alle ni måneder med mig

Knus D

Anmeld

18. oktober 2009

missKat

dorthemus skriver:

Hej piger

Dorthe

Hej søde,

jeg fik det klart bedre med akupunktur!!

så se om du kan finde en god en.

mit opkast holdte op i uge 14. Nu får jeg kun kvalme når jeg er meget sulten og overtræt, så det er til at styrre.

håber du finder en der kan hjælpe!!!!!!!!

ved om nogen hvad du gennemgår.

knus Karina

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.