Akupunktur og kvalme

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. oktober 2009

dorthemus

dorthemus skriver:

Ja tak! Det hjælper meget

Jeg spiser hele tiden..men kaster det også op igen hver anden gang

Håber ikke jeg ligner min mor...hun kastede op og havde kvalme i alle ni måneder med mig

Knus D

Uge 14.!!! Der er længe til

Jeg prøver at ringe til nogle i morgen og høre priser o.lign.

Knus

Dorthe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. oktober 2009

missKat

dorthemus skriver:

Uge 14.!!! Der er længe til

Jeg prøver at ringe til nogle i morgen og høre priser o.lign.

Knus

Dorthe

jeg tog også flere tudeture, da overskudet bare ikke rakte længere!!

så sådan er det bare... det er så skide ubehageligt at have fornemmelsen af tømmermænd fra helvede og influenza - 24 timer i døgnet.

jeg kastede op fra uge 6-7 og til og med uge 14.

nu har jeg intet og går faktisk nogen gange og er små nervøs for om der er noget galt... Så det er den omvendte verden nu.

kan jo virkelig mærke graviditeten når man 3-4 gange hver dag, sidder med hovedet over kummen

jeg kunne tage toppen med udtræk af frisk ingefær, lavet som the.

skræl 1 cm ingefær og skær den i mindre stk. Så kommer du det i et krus og hælder kogende vand over. Når det har trukket i ca 7-10 min, kommer du lidt akasie honning i. det smager oven i købet fantastisk!! og jeg er ikke normalt så god til ingefær.

knus

Anmeld

18. oktober 2009

dorthemus

missKat skriver:

jeg tog også flere tudeture, da overskudet bare ikke rakte længere!!

så sådan er det bare... det er så skide ubehageligt at have fornemmelsen af tømmermænd fra helvede og influenza - 24 timer i døgnet.

jeg kastede op fra uge 6-7 og til og med uge 14.

nu har jeg intet og går faktisk nogen gange og er små nervøs for om der er noget galt... Så det er den omvendte verden nu.

kan jo virkelig mærke graviditeten når man 3-4 gange hver dag, sidder med hovedet over kummen

jeg kunne tage toppen med udtræk af frisk ingefær, lavet som the.

skræl 1 cm ingefær og skær den i mindre stk. Så kommer du det i et krus og hælder kogende vand over. Når det har trukket i ca 7-10 min, kommer du lidt akasie honning i. det smager oven i købet fantastisk!! og jeg er ikke normalt så god til ingefær.

knus

Sådan har jeg det...lige præcis som du beskriver det.

Må give den ingefær en chance mere

Kram D

Anmeld

18. oktober 2009

missKat

dorthemus skriver:

Sådan har jeg det...lige præcis som du beskriver det.

Må give den ingefær en chance mere

Kram D

jeg fik nogen magneter hos min akupunktør.

hvis du skriver din adresse i et privat brev til mig, så skal jeg sende dem til dig!!!

de hjalp mig, synes jeg. 

klemmer

Anmeld

18. oktober 2009

Diana...

Akupunktur er et vidunder jeg havet ikke klaret min graviditet hvis jeg ikke fik det  

Så afsted med dig, det er så svært at nyde det når man skal gå og være syg hele tiden.

Kram til dig.

Anmeld

18. oktober 2009

dorthemus

Diana... skriver:

Akupunktur er et vidunder jeg havet ikke klaret min graviditet hvis jeg ikke fik det  

Så afsted med dig, det er så svært at nyde det når man skal gå og være syg hele tiden.

Kram til dig.

Netop..vil så gerne nyde det og føle mig overskudslækker gravid og det er bare lidt svært når man 90 % af tiden ligner noget der har været brugt til at tørre gulv med

Jeg har skrevet nogle telefonnr. ned og så ringer jeg i morgen.

Knus

Anmeld

18. oktober 2009

Assi

også til akupunktur her - det tog lige toppen! Jeg havde voldsom kvalme og opkast døgnet rundt fra uge 7 til 16/18..men så var det også helt væk. Akupunktur tog desværre slet ikke alt, men bare at det tager toppen er guld værd. Jeg føler med dig - det er så hårdt, og man tager nogle tudeture! Håber snart det vender for dig.

Anmeld

18. oktober 2009

dorthemus

astrid skriver:

også til akupunktur her - det tog lige toppen! Jeg havde voldsom kvalme og opkast døgnet rundt fra uge 7 til 16/18..men så var det også helt væk. Akupunktur tog desværre slet ikke alt, men bare at det tager toppen er guld værd. Jeg føler med dig - det er så hårdt, og man tager nogle tudeture! Håber snart det vender for dig.

Tak ....blir altså lidt nervøs nu...først i 16/18 uge??...*gisp*

Anmeld

18. oktober 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

Hvad med det dersens armbånd fra Matas? Det har jeg da hørt nogen bruge med held og andre dog med mindre held, men det koster 130 kr, så det er jo ikke en herregård at prøve... 

Jeg er da ked af at høre, at du har så meget kvalme, men altså det betyder jo i hvertfald at du er ret så gravid og det er jo godt Så bare bliv ved med det, selvom jeg godt kan forstå det er hårdt. 

I hvertfald, så er det jo en af fordelene ved at gøre det selv, at der ikke er en der hele tiden syntes at man skal være noget for dem, selvom man har mega kvalme...

Møzzer til dig, søndag aften  

Anmeld

18. oktober 2009

MissMikkelsen

Jeg er stadig ramt at kvalme selvom jeg er i 22 uge. Jeg har fået akupunktur og det er super effektivt. Kvalmens styrke fortæller mig hvornår det er tid til en behandling igen. I den kommune jeg bor er det gratis at få akupunktur hos JM.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.