Hvor meget brugte i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. oktober 2009

Stineve

malou skriver:

Her er hans fine gamle seng fra 1967 som jeg også lå i da jeg var lille.. og der er mine bidemærker i kanten på den endnu.. lidt sjov synes jeg....

knus

Hvor er det dog et fantastisk flot arve stykke... gid jeg kunne give mine børn sådan noget... det enste (dog af stor betydning) jeg har... er en legetøjsbarevogn i lyserød, min far lavede til mig... vil ønske jeg en dag kan give den videre til en pige... den har min mor stadig, sammen med alle mine bamser...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. oktober 2009

Pige2009

Jeg tror ca. det beløber sig til 17.000 kr.

Barnevogn - Emmaljunga Big Star Supreme 7000,-
Voksipose Original 1400,-
Bæreplade til Voksi 400,-
Lille-Per seng 3500,-
Puslebord 1300,-
Alt ovennævnte er købt fra nyt

Diverse tøj, dyne, sengetøj, madrasser, puslepude osv. ca. 3000,-

Derudover har jeg fået min egen gamle vugge restaureret, slebet ned og hvidlakeret, så den fremstår helt som ny.

Hilsen Linda 41+2, som nu bare mangler babyen

Anmeld

20. oktober 2009

MorTilGustav

Jeg ved ikke hvad jeg skulle have gjort uden sider som dba.dk og guloggratis.dk...! Det er SÅ lækkert at kunne spare SÅ mange penge på de store og dyre ting - især som fattig studerende!

Simo kombi-vogn med lift (brugt, gennem dba.dk) 700 kr

Recaro autostol 0-13 kg (brugt, gennem guloggratis.dk) 300 kr

Babytøj til dreng - to kæmpe kasser med diverse bodyer, dragter, sokker etc etc (brugt, gennem Trendsales)  300 kr

Chicco skråstol (brugt, gennem guloggratis.dk)  250 kr
Klik på billedet, for at lukke vinduet

Så er der de mindre ting som babydyne + pude (ca 300 kr), betræk dertil (ca 200 kr), puslehynde på tilbud til 100 kr i BabySam og andet småtteri fra Ikea

Har lånt eller fået ting som puslebord, badestol og en super fin og fancy Leander vugge af veninder  Fandt derudover en super fin sengehimmel dertil i hørstof i BabySam nedsat fra 550 kr til 200
Leander Vugge, loftskrog
Cecilia, Uge 38+4

Anmeld

22. oktober 2009

Mor til matilde og gustav

vi har brugt ca 13.000 kr og har nærmest alt(alt nyt).

-emmaljunga barnevogn år 2010 model, med lift, madres, myggenet, regnslag, kørepose, dyne og sengetøj.

-autostol med isofix, og base til at sætte den i;-)

-legetæppe, uro, og gejl til autostol

-handysit, skråstol, barnevognssele, bæresele, puslepude, hovede/hale fad, badekar, øretermometer,babystol til badekar. 

-lidt tøj, lagner, sutteflasker, alle de der småting man skal have.

-så har faren selv bygget puslebord.

-vugge får vi af svigerfamillien..

tror faktisk vi har alt mangler kun lidt ekstra tøj, også babyolie, shampoo og lign,og ammebh til moren osv.

så det synes jeg egentlig er billigt for alt det;-)

Anmeld

22. oktober 2009

Mumto3

Zafir skriver:

Vi brugte ca 500 kr, og det var dagen før hun blev født i IKEA

Resten har vi fået, brugt eller i gaver. - alt udstyr og tøj var brugt som vi fik. 

Vi havde ikke en rød reje, men det fungede perfekt

Ej, fødte du i IKEA???

Eller var det bare en tastefejl

Anmeld

22. oktober 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Mumto3 skriver:

Ej, fødte du i IKEA???

Eller var det bare en tastefejl

HAHA - nej, der mangler vidst et komma Det var dagen inden hun blev født, at vi var i IKEA, mens jeg havde veer. Jeg havde hygge-veer fra ca kl. 14 dagen før, til kl. 04 om morgenen, hvor vandet for alvor gik og hun blev født kl. 12, der hjemme i stuen

Anmeld

22. oktober 2009

Mumto3

Zafir skriver:

HAHA - nej, der mangler vidst et komma Det var dagen inden hun blev født, at vi var i IKEA, mens jeg havde veer. Jeg havde hygge-veer fra ca kl. 14 dagen før, til kl. 04 om morgenen, hvor vandet for alvor gik og hun blev født kl. 12, der hjemme i stuen

Så er jeg mere rolig  Jeg går bestemt ind for fødsler der ikke finde sted på hospitaler, men ligefrem IKEA er en tand for offentligt for mig.

(men at føde hjemme, dét er fantastisk!!!)

Anmeld

22. oktober 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Mumto3 skriver:

Så er jeg mere rolig  Jeg går bestemt ind for fødsler der ikke finde sted på hospitaler, men ligefrem IKEA er en tand for offentligt for mig.

(men at føde hjemme, dét er fantastisk!!!)

EnIG

Anmeld

22. oktober 2009

mor-til-vanessa

Stineve skriver:

....... dum, dum, dumdummmmm.... på de store éngangsydelser, som barnevogn, seng, autostol, puslebord, badekar osv. osv... bare sådan ca... så man måske ved hvor meget man engang skal spare op til...

har faktisk ikk brugt vildt meget. fik 5000 kr af mine mor til barnevogn.

klapvogn 2300 kr

autostol 300 kr ( splejser med min lillesøster som også er gravid, da der ikke er nogen af os der har bil, så skal ikk bruge den så meget )

så har jeg købt pudslemåtte, dyne pude og pudsletaske det var vist 750 kr. min far har stadig den seng mig og min søster lå i da vi blev født og den har min bedstefar selv lavet, da han var snedker. så den betyder meget. den kommer min far med på lørdag.

har købt tøj for ca 1500 kr har også fået en del af min mor og noget brugt af min kusine. har faktisk det jeg skal bruge.

vil ikke have for mange ting, da jeg flytter til usa i det nye år og kan jo ikk have alt med derover.

men det kan godt betale sig at få hvor du kan få af tøj  ( de vokser jo hurtig ) og låne ting hvis du har mulighed. synes nogen gange det er overdrevet hvad folk køber. folk kommer også med en masse ting når man har født. så kan du jo ønske dig hvad du mangler. ved ikke lige hvor du bor henne af men i vejle er der et sted der hedder baby outlet og der har de alt til en god pris hvis man ikk går efter emmajunga.

knus liv 33+3

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.