Hvor meget brugte i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. oktober 2009

Diana...

Vi brugte mellem 15-20000 ca

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. oktober 2009

Lone Jakobsen

Stineve skriver:

....... dum, dum, dumdummmmm.... på de store éngangsydelser, som barnevogn, seng, autostol, puslebord, badekar osv. osv... bare sådan ca... så man måske ved hvor meget man engang skal spare op til...

vores absolut dyreste var barnevognen som vi gav 3000 kr for. ville ellers ha haft en billigere men den var ikke på lager.

seng og autostol er købt brugt og puslebordet lavede min mand selv. ellers investerede vi i ammepude til 300kr puslepude til 250 og selvfølgelig tøj, sengetøj osv.

Anmeld

18. oktober 2009

Stineve

tak for alle svarene...

det var nogenlunde hvad jeg havde regnet med.... så skal der spares sammen ! :O)

men hvis jeg skal have bare en lille chance for at arve noget som helst, skal jeg have en dreng ! ..

Anmeld

18. oktober 2009

Cris

Stineve skriver:

....... dum, dum, dumdummmmm.... på de store éngangsydelser, som barnevogn, seng, autostol, puslebord, badekar osv. osv... bare sådan ca... så man måske ved hvor meget man engang skal spare op til...

Barnevogn blev købt brugt til ca 3000kr, måske var det 3500. Seng har han arvet (tremmeseng og han bruger den endu), autostol skulle vi skynde os at købe den, for det skulle pludselidt bruges og vi har købt en ny til ca 1000kr, puslebordet har han arvet og jeg købte en puslepude til den til 100kr, badekar har han også arvet... Vi har ikke brugt voldsomt meget, for han har heldigvis arvet meget og jeg købte også meget brugt...

Anmeld

18. oktober 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

Vi brugte ca 500 kr, og det var dagen før hun blev født i IKEA

Resten har vi fået, brugt eller i gaver. - alt udstyr og tøj var brugt som vi fik. 

Vi havde ikke en rød reje, men det fungede perfekt

Anmeld

18. oktober 2009

Vingummien

Nu har vi så slet ikke kunne arve noget da han er den første barn i mange år der kommer ind i familien. Så det hele er købt nyt. Og alene barnevogen gav vi knap 9000 for så det løber hurtigt op da vi jo ogs skulle have seng osv osv.

Og han er mpskee en lille smule forkælet da han er den eneste lille i vores familie

Anmeld

18. oktober 2009

Stineve

...

Anmeld

19. oktober 2009

Hjaltesmor

Seng + madras: 750 kr )tænks testvinder fra Ikea)

Barnevogn inkl. klapvognsdel, regnslag og insektnet til både barne- o klapvogn, sam 2x forlæder: 6500 på udsalg

Puslebord: arvet

vugge: arvet

dyne: 600 kr

autostol: lejet for 265 kr for 6 mnd

badekar:  269 (flexi bath)

Vaskbare stofbleer, inkl. indlæg: 1900

Pusletaske: svigermor syede en vildt flot en

I alt brugte vi 11500 inkl. tøj, legetøj, sengetøj, børnebøger, buttetæppe mv.

Anmeld

19. oktober 2009

mortil(nichlasogmathias)

vi fik en luksus pakke af min mor med det hele fra ønskebørn..

den kostede 6500kr.  mener den er lidt dyre idag. der var :

barnevogn+ madres

lift +madres

pudslebord

pudslepude

hoved hale fad

dyne+hovedpude

sengetøj

pudsletaske

badekar

tror det var det hele..

Anmeld

19. oktober 2009

Mira0911

Vi brugte under 5000... Barnvognen fik vi, den kostede under 2000... Vugge, lånte vi.. Tøj arvede vi.. Puslebord fik vi..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.