Hvor meget brugte i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.443 visninger
28 svar
0 synes godt om
18. oktober 2009

Stineve

....... dum, dum, dumdummmmm.... på de store éngangsydelser, som barnevogn, seng, autostol, puslebord, badekar osv. osv... bare sådan ca... så man måske ved hvor meget man engang skal spare op til...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. oktober 2009

Mca<3

Jeg vil tro omkring 15000 kr ..

Vugge , puslebord, barnevogn tøj mm ,, Det løber hurtigt op

Anmeld

18. oktober 2009

mariamiss6

Når barnevognen alene render op i 7-8.000 kroner, så kan resten nemt få det samlede beløb op i 15-20.000 kroner, hvis man køber alt fra nyt.... Men der er heldigvis meget på auktionssiderne, og det kan jo være godt nok.... Man behøver jo heller ikke købe det sidste nye skrig fra emmaljunga, eller odder, og så kan man spare penge på den måde. meeeeen emmaljunga laver jo sådan nogle pæne barnevogne hehe...

er i ved at tænke i de baner nu alligevel???

Anmeld

18. oktober 2009

Stineve

Vi sad netop i dag og snakkede om babyplaner.... om vi enten skulle begynde her efter nytår, eller om vi skulle vente et års tid, til næste efterår... også lige nyde hinanden det længere, mens vi kan  og jeg tror at vi vidst blev enige om det sidste...

tak for svarene... jeg havde også regnet med mindst 15000 kr, for ja det løber sikkert rigtig hurtig op... og hvis jeg må bestemme, vil jeg helst have en emmaljunga ..

Anmeld

18. oktober 2009

Unalisa

Stineve skriver:

....... dum, dum, dumdummmmm.... på de store éngangsydelser, som barnevogn, seng, autostol, puslebord, badekar osv. osv... bare sådan ca... så man måske ved hvor meget man engang skal spare op til...

jeg regner med at bruge ca.10500.

Anmeld

18. oktober 2009

mariamiss6

Stineve skriver:

Vi sad netop i dag og snakkede om babyplaner.... om vi enten skulle begynde her efter nytår, eller om vi skulle vente et års tid, til næste efterår... også lige nyde hinanden det længere, mens vi kan  og jeg tror at vi vidst blev enige om det sidste...

tak for svarene... jeg havde også regnet med mindst 15000 kr, for ja det løber sikkert rigtig hurtig op... og hvis jeg må bestemme, vil jeg helst have en emmaljunga ..

Hehe det lyder da dejligt.....

Anmeld

18. oktober 2009

DortheSimonsen

Stineve skriver:

Jeg har brugt omkring 3000,- da jeg har været så heldig at få mange ting brug fra familien

Puslebordet købte jeg till 500,- da det var en udstillingsmodel der var den sidste af modellen.
Barnevogn + lift + dyne + madrasser til 500,- (fra min mors fantastiske kollega)

Ellers har jeg faktisk kun brugt penge på badekar, stativ, puslepude, en del tøj.

Men jeg har godt nok også været meget heldig!  

Men selvfølgelig render det op i mange penge, hvis man vil have alt fra nyt, og det skal være mærkerne

Anmeld

18. oktober 2009

Ansemusen

Vi får barnevognen forærende. Gudskelov! Ellers ville det se rigtig grimt ud for økonomien!

Hvis vi selv skal betale alt andet incl. puslebord og seng har vi regnet ud at det bliver omkring 9000 og noget i alt. Men tror vi får puslebord og seng, så vores egne udgifter bliver omkring 7500 incl. tøj til nyfødt. Så det er ca. en tudse om måneden fra nu! Har lavet en indkøbsliste og tjekket ca. priser, så vi ikke pludselig står med r... i vandskorpen.

Anmeld

18. oktober 2009

malou

Jeg fik min barnevogn til engro da jeg kunne købe den på moms nr så den kostede mig 3000,- med lift, regnslag og myggenet.

Puslebord fik jeg heldigvis ikke brug for da jeg pusler ham i vores baderum på en lang indbygget bordplade med skabe oppe over med al hans tøj og nedenunder på hylden.. kurve med bleer osv. 

Hans seng er min egen Junoseng jeg lå i da jeg var lille som min far har malet hvid og så købte de en ny fin madrads til den. Hans kommode købte jeg i den blå avis for 500 kr og malede hvid. 

Babyauto stolen købte jeg i den blå avis i mærket recaro til 500 kr

De 2 Rømers King Plus autostole købte vi hos FDM og fik medlemsrabat så ialt 2600 kr for 2 stk

øhm og ja så er der tøjet.. det kan godt løbe op men jeg køber lidt dyrt og blander med H&M + jeg arb. i børnetøj inden jeg fødte så havde en del med derfra...

Jeg har været meget heldig med en dejlig familie der har givet rundhåndet... men jeg må indrømme at jeg skrev en laaaang liste og så krydsede jeg af henad vejen som månederne gik og så piver pengepungen ikke så meget...

knus fra malou

Anmeld

18. oktober 2009

malou

Her er hans fine gamle seng fra 1967 som jeg også lå i da jeg var lille.. og der er mine bidemærker i kanten på den endnu.. lidt sjov synes jeg....

knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.