Tjullehej skriver:
Jeg har en hypotese (den kan være forkert) om at ts ikke er specielt gammel.. ud fra det hun skriver. Hvis man er en mere “moden”/ældre voksen vil man ikke vente med at fortælle om en graviditet fordi det måske ville falde i fåtallig jord. Eller hele tiden blive spurgt til ens økonomi. Men jeg skal jo ikke kunne sige det - det står for egen regning.
mht til det med at blande sig - jeg synes bare det lyder meget mærkeligt hvis der hele tiden bliver sat spørgsmåls tegn - hvis ts og kæresten ellers træffer økonomiske forsvarlige beslutninger. Med mindre der er tale om en svigerfamilie der vender hver krone og aldrig kunne drømme om at smide noget ud før end hanken fald af fx. Jeg ville i hvert fald overveje om det er noget der gør at andre kan blive nervøse... og om der kunne være en berettigelse 
Jeg tror sagtens det udelukkende kan handle om at de er de yngste.
TS skriver blandt andet selv at deres og de andre søskendes familier har økonomier der ligner meget hinanden, men de andre får ros hvis de optager et lån fx.
Jeg kender flere der lider under at være den mindste i en flok, den mest beskyttede, som forældrene ikke rigtig regner med kan klare sig selv fordi de jo er de "små'.. min eks havde det på samme måde på trods af arbejde siden han var 13, havde sparet alt op mens han boede hjemme, 2 uddannelser uden en eneste dag som arbejdsløs efterfølgende. Men stadig, stillede især moren bebrejdende spørgsmål uanset hvad han foretog sig. Han havde aldrig haft minus på sin konto - ever.
Anmeld
Citér