ny adr. til møde i kbh (oprindeligt hos bubbi)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. oktober 2009

siw84

prettybutterfly skriver:

Siw er det muligt at få dit tlf nummer i tilfælde af man har svært ved at finde det?? Er selv ikke super til det med kort!

kan du tro 40432520

men sætter lige et lille overskueligt kort ind..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. oktober 2009

prettybutterfly

siw84 skriver:

kan du tro 40432520

men sætter lige et lille overskueligt kort ind..

Dejligt! Tak

Anmeld

19. oktober 2009

siw84

her er et lille hjemmlavet kort ovre til højre et Avedøre st.

bus 1A går herud. kører bla. fra hovedbanen.. det SKAL være den der går til avedøre st. stå af stoppet før avedøre st. som hedder Naverporten. Når man er stået af skal man gå til venstre hen mod det kryds som lige lige ved..hvor man så drejer til venstre ad navnerporten (obs. følg vejen og ikke bakken op) og så er det bare ligu ud til vej nr. 2 på højre hånd og ned for enden af den bor jeg så som vist..

Tog: linie A mod hundige. i skal ud til højre når i kommer ned fra toget.. og som vist på nr 2 kort skal i over den lille bor som ligger der og følge den sti der går mod den lille tunnel så kommer i ud til naverporten og resten et tegnet og fortalt 

håber i kan finde vej ellers ringer i bare på 40 43 25 20 så skal jeg nok prøve og guide jer..

glæder mig til at se jer..

Knus siw 21+2

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

19. oktober 2009

Misjelle

Hej tøser

Jeg melder desværre afbud, da min mand har fået fri i morgen og de dage er der ikke så mange af i øjeblikket hvor han arbejder på et størere projekt. Synes ellers det var et skønt initiativ og ville rigtig gerne have været med.

Hyg jer for mig også

Michelle

Anmeld

19. oktober 2009

malou

siw84 skriver:

her er et lille hjemmlavet kort ovre til højre et Avedøre st.

bus 1A går herud. kører bla. fra hovedbanen.. det SKAL være den der går til avedøre st. stå af stoppet før avedøre st. som hedder Naverporten. Når man er stået af skal man gå til venstre hen mod det kryds som lige lige ved..hvor man så drejer til venstre ad navnerporten (obs. følg vejen og ikke bakken op) og så er det bare ligu ud til vej nr. 2 på højre hånd og ned for enden af den bor jeg så som vist..

Tog: linie A mod hundige. i skal ud til højre når i kommer ned fra toget.. og som vist på nr 2 kort skal i over den lille bor som ligger der og følge den sti der går mod den lille tunnel så kommer i ud til naverporten og resten et tegnet og fortalt 

håber i kan finde vej ellers ringer i bare på 40 43 25 20 så skal jeg nok prøve og guide jer..

glæder mig til at se jer..

Knus siw 21+2

griner... hahaha hvad så Jørgen Clevin ... super fedt tegnet knus malou

Anmeld

19. oktober 2009

grinbidderen

jubiiii vi kommer kunne godt tage fri i morgen selvom de ville have jeg skulle starte, men fik lov til at møde onsdag så valdemar og jeg kommer ca kl.12.. det er i rækkehus du bor ikke??? og tager noget pålæg med som sagt...

vi glæder os.

knus Gitte mot til Valde 1 år

Anmeld

19. oktober 2009

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Øv, at jeg ikke kan komme. Jeg bor nemlig også i Hvidvore. Men jeg skal have lavet et keglesnit

Anmeld

19. oktober 2009

siw84

malou skriver:

griner... hahaha hvad så Jørgen Clevin ... super fedt tegnet knus malou

hehe.. ja ik.. tog mig også helt vildt sammen...

knus siw

Anmeld

19. oktober 2009

siw84

grinbidderen skriver:

jubiiii vi kommer kunne godt tage fri i morgen selvom de ville have jeg skulle starte, men fik lov til at møde onsdag så valdemar og jeg kommer ca kl.12.. det er i rækkehus du bor ikke??? og tager noget pålæg med som sagt...

vi glæder os.

knus Gitte mot til Valde 1 år

det var dejligt at høre... jo det er i rækkehus jeg bor...

Anmeld

19. oktober 2009

Mca<3

Katja... skriver:

Øv, at jeg ikke kan komme. Jeg bor nemlig også i Hvidvore. Men jeg skal have lavet et keglesnit

Godt at få det overstået søde   Håber det er hurtigt overstået , det var det for mig ...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.