ny adr. til møde i kbh (oprindeligt hos bubbi)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. oktober 2009

malou

vi mangler frugt, evt bananer og indtil videre er det kun grinebidderen der har pålæg med... så er der nogle der er frisk på noget spegepølse og en anden noget skæreost?? 

knus malou

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. oktober 2009

kiroo

malou skriver:

Hvor perfekt!! Så er den søde tand også afsat

knus

det var lige det jegg tænkte, selv om jeg har født er jeg stadig meget glad for chokolade.. og andre søde ting..

Anmeld

19. oktober 2009

siw84

prettybutterfly skriver:

Jeg kommer også!!! Er det kl 12 nu?? Det var 11 i den anden tråd, men ligemeget for mig.

Jeg tager juice med

Glæder mig til at se jer allesammen

Knuser fra Mona 31+5

lyder godt.. mener os det var kl 12 i den anden tråd...  nå men pyt.....

Anmeld

19. oktober 2009

malou

siw84 skriver:

lyder godt.. mener os det var kl 12 i den anden tråd...  nå men pyt.....

Har du kaffe, the og smør? eller skal vi dele det ud også

knus

Anmeld

19. oktober 2009

siw84

malou skriver:

Nu har jeg lavet en oversigt over hvem der helt sikkert kommer:

Siw84

Tanja

malou

Beck

Feluca09

prettybutterfly

måske liste som ikke har meldt tilbage på den nye tråd:

Bubbi?

Kiroo?

Misjelle?

louiseandersen85?

Cris?

Jeg har skrevet dem en PB om imorgen.

Kan også se at mange tager juice med. Jeg tager som sagt brød med.. kiroo havde skrevet noget om hjemmebagte boller men ved jo ikke om det holder stik alligevel. Nogle der vil tage en kringle eller noget guf med??

knus malou

super... har os selv skrevet ned hvem det har meldt tilbage på den nye tråd og skrevet ned hvem der taget hvad med.. og der er 2 der tager juise med, du brød, grinebidderen pålæg og kiroo laver muffins... tanja ved jeg ikke hvad tager med..

jeg havde tænkt at bage en kage men venter lige og ser om de andre melder tilbage om de stadig kommer og hvad de så tager med så vi ikke står og mangler..

knus siw 21+2

Anmeld

19. oktober 2009

Mca<3

siw84 skriver:

super... har os selv skrevet ned hvem det har meldt tilbage på den nye tråd og skrevet ned hvem der taget hvad med.. og der er 2 der tager juise med, du brød, grinebidderen pålæg og kiroo laver muffins... tanja ved jeg ikke hvad tager med..

jeg havde tænkt at bage en kage men venter lige og ser om de andre melder tilbage om de stadig kommer og hvad de så tager med så vi ikke står og mangler..

knus siw 21+2

Jamen hvad syntes du jeg skal tage med ???

Anmeld

19. oktober 2009

siw84

Tanja.. skriver:

Jamen hvad syntes du jeg skal tage med ???

hehe... gerne lidt frugt eller pålæg...

Anmeld

19. oktober 2009

malou

LouiseAnderse85 har meldt tilbage i PB at hun gerne vil komme... så har sendt hende den nye adresse fordi det link jeg havde lavet virkede åbenbart ikke.... skal jeg bede hende tage lidt ost med??

knus malou

Anmeld

19. oktober 2009

siw84

malou skriver:

LouiseAnderse85 har meldt tilbage i PB at hun gerne vil komme... så har sendt hende den nye adresse fordi det link jeg havde lavet virkede åbenbart ikke.... skal jeg bede hende tage lidt ost med??

knus malou

okay det lyder godt.. ja med må du rigtig gerne

Anmeld

19. oktober 2009

prettybutterfly

Siw er det muligt at få dit tlf nummer i tilfælde af man har svært ved at finde det?? Er selv ikke super til det med kort!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.