ny adr. til møde i kbh (oprindeligt hos bubbi)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. oktober 2009

NaFe

Okay..jamen vi køber et par liter juice med så...og 1 liter sødmælk, det drikker feluca nemlig, og nok også nogle a de andre små...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. oktober 2009

grinbidderen

siw84 skriver:

hej alle tøser

da bubbi har været så uheldig med vandskade i hendes lejlighed så har jeg sagt jeg gerne vil ligge bolig til i stedet for

vi har en kat, som dog vil blive lukket inde, og jeg bor i hvidovre.

så hvis alle der kommer lige er søde og skrive.. så kører vi nemlig på igen med samme princip som da vi skulle være hos bubbi, med at alle lige tog lidt med..

Adr. er: gørtlerporten 188 , 2650 hvidovre

Glæder mig til at se jer alle

Knus siw 21+1

Valdemar og jeg vil stadigvæk gerne komme og vi finder på noget pålæg at tage med for de ting vi skriver os på blir ved med at blive taget så jeg køber noget pålæg men der er nok flere der skal finde noget pålæg at tage med ellers er det meget vi ska tage med, og adressen passer rigtig godt det er jo i avedøre og der boede jeg før jeg flyttet til korsør så det er lidt sjovt....

Anmeld

18. oktober 2009

siw84

grinbidderen skriver:

Valdemar og jeg vil stadigvæk gerne komme og vi finder på noget pålæg at tage med for de ting vi skriver os på blir ved med at blive taget så jeg køber noget pålæg men der er nok flere der skal finde noget pålæg at tage med ellers er det meget vi ska tage med, og adressen passer rigtig godt det er jo i avedøre og der boede jeg før jeg flyttet til korsør så det er lidt sjovt....

lyder bare rigtig super... ja håber os at alle der kommer lige skriver og os hvad de tager med.. for skriver det ned så vi får det spredt lidt med hvad folk tager med

knus siw

Anmeld

18. oktober 2009

grinbidderen

siw84 skriver:

lyder bare rigtig super... ja håber os at alle der kommer lige skriver og os hvad de tager med.. for skriver det ned så vi får det spredt lidt med hvad folk tager med

knus siw

men kommer i tanke om at jeg lige skal snakke med min sagsbehandler her imorgen og håber hun kan give mig fri tirsdag for de vil have mig i noget aktivering og det har jeg ik lige lyst til da jeg gerne vil med til træf jo.. så skriver i morgen om vi kan helt, for det er noget der lige er blevet snakket om i fredags.. men håber det kan lades sig gøre...

Anmeld

18. oktober 2009

siw84

grinbidderen skriver:

men kommer i tanke om at jeg lige skal snakke med min sagsbehandler her imorgen og håber hun kan give mig fri tirsdag for de vil have mig i noget aktivering og det har jeg ik lige lyst til da jeg gerne vil med til træf jo.. så skriver i morgen om vi kan helt, for det er noget der lige er blevet snakket om i fredags.. men håber det kan lades sig gøre...

okay... ja det lyder kedeligt.. men du skriver bare lige

Anmeld

19. oktober 2009

prettybutterfly

Jeg kommer også!!! Er det kl 12 nu?? Det var 11 i den anden tråd, men ligemeget for mig.

Jeg tager juice med

Glæder mig til at se jer allesammen

Knuser fra Mona 31+5

Anmeld

19. oktober 2009

malou

prettybutterfly skriver:

Jeg kommer også!!! Er det kl 12 nu?? Det var 11 i den anden tråd, men ligemeget for mig.

Jeg tager juice med

Glæder mig til at se jer allesammen

Knuser fra Mona 31+5

Såvidt jeg ved... står der flere gange kl.12 i den gamle tråd... og tirsdag knus malou

Anmeld

19. oktober 2009

malou

Nu har jeg lavet en oversigt over hvem der helt sikkert kommer:

Siw84

Tanja

malou

Beck

Feluca09

prettybutterfly

måske liste som ikke har meldt tilbage på den nye tråd:

Bubbi?

Kiroo?

Misjelle?

louiseandersen85?

Cris?

Jeg har skrevet dem en PB om imorgen.

Kan også se at mange tager juice med. Jeg tager som sagt brød med.. kiroo havde skrevet noget om hjemmebagte boller men ved jo ikke om det holder stik alligevel. Nogle der vil tage en kringle eller noget guf med??

knus malou

Anmeld

19. oktober 2009

kiroo

malou skriver:

Nu har jeg lavet en oversigt over hvem der helt sikkert kommer:

Siw84

Tanja

malou

Beck

Feluca09

prettybutterfly

måske liste som ikke har meldt tilbage på den nye tråd:

Bubbi?

Kiroo?

Misjelle?

louiseandersen85?

Cris?

Jeg har skrevet dem en PB om imorgen.

Kan også se at mange tager juice med. Jeg tager som sagt brød med.. kiroo havde skrevet noget om hjemmebagte boller men ved jo ikke om det holder stik alligevel. Nogle der vil tage en kringle eller noget guf med??

knus malou

jo jeg er også på med min lille bitte datter på 18 dage.. hihi

jeg tænke at bage nogen muffins med chokolade og banan... men hvis der mangler andet så sig til..

knus kitt

Anmeld

19. oktober 2009

malou

kiroo skriver:

jo jeg er også på med min lille bitte datter på 18 dage.. hihi

jeg tænke at bage nogen muffins med chokolade og banan... men hvis der mangler andet så sig til..

knus kitt

Hvor perfekt!! Så er den søde tand også afsat

knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.