God-mor skriver:
Åh hvor er jeg glad for at høre at din lillesøster har det godt i dag, og er blevet rask igen. Heldigvis har det gode prognoser i dag. Jeg havde forberedt mig på det værste, og er så lettet over at det er noget så harmløst som en blodansamling. Det havde jeg slet ikke tænkt over. Er kun glad for at du først skriver om historien nu, da jeg har søgt efter trøst og håb de sidste dage i de gode historier. Selvom historien med din lillesøster heldigvis også endte god
Men det kan kun blive en fantastisk jul
Er meget lettet og TAKNEMMELIG
Det kan jeg virkelig godt forstå. Når man mærker en knude, så bliver man virkelig bange.
Jeg ville heller ikke have tænkt på blodansamlinger, og jeg kan sagtens følge dig i det der med, at man fuldstændig har glemt, at man har stødt sig.
Hvor er det godt, at de kunne sige det med det samme, og at du ikke skulle have taget en biopsi, hvorefter du igen skulle vente på svar. Den ventetid er så hæslig.
Jeg er virkelig også lettet over, at min søster er kommet godt igennem forløbet. Hendes yngste var kun 4 år.
Rigtig god jul til dig. Selv om jeg ikke kender dig, så er jeg lettet på dine vegne.
Anmeld
Citér