God-mor skriver:
Årh jeg går og er så nervøs de her dage
For 4 dage siden fandt jeg en knude i mit venstre bryst, eller faktisk 2 som sidder lige op ad hinanden. Den ene på størrelse med en ært og den anden på størrelse med en 2 krone.
Jeg tog til lægen med det samme, og blev undersøgt, og han var ikke så bekymret sagde han, da jeg ikke havde hævet lymfeknuder i armhulerne, og det faktum at jeg stadig ammer (dog ikke meget da min søn er 20 måneder) + jeg har 3 slemme brystbetændelse bag mig i dette ammeforløb. Har fået pincilin selvom det egentlig ikke føles som en brystbetændelse, men lægen ville se om antibiotika ville tage knuderne. Men de er der stadig, og jeg er så bange for om det er kræft. Tænker på det hele tiden og kan ikke sove eller spise. Mandag ringer jeg ned til lægen og beder om en henvisning da pillerne ikke har virket.
Knuderne er flytbare, dvs. De kan smuttes lidt med, men de er ikke ømme. Jeg håber på at komme til i næste uge så jeg kan få RO. Uvisheden er det værste.
Er i nogle andre som har været igennem møllen? Så håber jeg i vil dele med mig.
God lørdag
Hej du 
Åårh hvor jeg ved hvordan du har det
det er så frygteligt at opdage en knude i brystet og man frygter virkelig det værste
I 2014 opdagede jeg en knude i mit venstre bryst.. En lille hård knude på omkring 1 cm som jeg følte jeg kunne rokke lidt med......
Tog til lægen som ikke var så bekymret men han sendt mig alligevel videre til mammografi... Og så ville de ud fra billedet også tage en scanning.. . Og lægen så godt nok bekymret ud og sagde han også villr have en biopsi
kæft der græd jeg godt nok!!!!!
Jeg måtte vente i 7 lange dage på svar.... Jeg planlagde nærmest min egen begravelse altså
Heldigvis var der ikke kræft i knuden... Der var er fibrom og helt ufarlig..... Men skulle alligevel til tjek et år efter.... Hmmm hvorfor hvis den er ufarlig tænkte jeg... Men jeg kom afsted halvandet år efter og der synes lægen den var blevet større og havde ændret sig
ja tak for det så måtte jeg hele turen igennem igen..... Og endte med at få knuden opereret væk som viste sig at være en polyp agtig ting..... Noget der måske ku udvikle sig med tiden 
Men ja den er væk og alt var fint.. Men med det du fortæller ville jeg ikke være nervøs
Anmeld
Citér