Nu synes jeg det går hurtigt! (preggy-indlæg)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. oktober 2009

Lise

Astrid P skriver:

Milde kineser... Hvor ser du dejlig ud, Lise!
Shit, den der mave sidder jo fuldstændigt vidunderligt, så de næste 20 uger kan du nu spankulere rundt og være lækker-gravid .

Pis, jeg bliver simpelthen så skruk af de her preggy-indlæg. Jeg savner virkelig følelsen af at være gravid... Om et lille års tid, så må det være min tur igen!

Glæder mig til en update i morgen mht. køn, for vi får det vel at vide, ikke? Vi er jo nærmest familie herinde!!!

Astrid

Du er sgu så sød Astrid

Selvfølgelig får i en update - kunne aldrig drømme om at have hemmeligheder for jer..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. oktober 2009

Mie A

Du er da bare smuk som gravid - Ja, også når du ikke er det

Glæder mig rigtig meget til en opdatering i morgen - Jeg er overbevidst om at det er en lillebror der gemmer sig inde i den fine mave.

Anmeld

18. oktober 2009

Lise

Jeanette skriver:

whoou er du allerede så langt?? Tiden går altså helt vildt hurtigt - vi skal da se nogle mavebilleder da   spændende med hvad køn det er - har du en fornemmelse? Jeg troede Malthe var en pige lige indtil 5 minutter efter fødslen, hvor vi kom i tanke om, at vi jo da lige skulle se, hvad det blev. Og så var der sgu en tap - så syret

Hov, fik ikke lige svaret på spørgsmålet.

Jeg har en klar fornemmelse af at det er en lillesøster, men jeg gætter altid forkert, så det er sikkert en lillebror.

Gole dangit, jeg håber krat'helvet vi kan få det af vide imorgen!

PS: jeg vil lige kommentere det sure fjæs på det sidste billede - sådan ser jeg ikke altid ud!

Anmeld

18. oktober 2009

Tikki

Hov, fik ikke lige svaret på spørgsmålet.

Jeg har en klar fornemmelse af at det er en lillesøster, men jeg gætter altid forkert, så det er sikkert en lillebror.

Gole dangit, jeg håber krat'helvet vi kan få det af vide imorgen!

PS: jeg vil lige kommentere det sure fjæs på det sidste billede - sådan ser jeg ikke altid ud!

Ha ha jo du gør da så - ej gazz. Tænkte lige på om du ikke er blevet klippet? Synes da du plejer at have en anden frisure eller tager jeg fejl  Du ser skøn ud gør du - fiks og lækker selvom du er gravid og ikke med lår i skoene som visse andre

Anmeld

18. oktober 2009

Lise

Jeanette skriver:

Ha ha jo du gør da så - ej gazz. Tænkte lige på om du ikke er blevet klippet? Synes da du plejer at have en anden frisure eller tager jeg fejl  Du ser skøn ud gør du - fiks og lækker selvom du er gravid og ikke med lår i skoene som visse andre

Jeg er ikke blevet klippet, men jeg trænger fanmer til det. Der findes snart ikke et hår på mit hoved der ikke er spaltet..

Frisure - bumbum, altså det der med at jeg smider det op i et elastik?

Anmeld

18. oktober 2009

Lise

Lise skriver:

...det op i et elastik?

En elastik???

Anmeld

18. oktober 2009

ivfmarie

En elastik???

Et elastik, elastikken...

Anmeld

19. oktober 2009

Tynen

WOW! Hvor er du flot, Lise!
Hold nu kæft, den sidder flot på dig

Glæder mig sådan til at høre om scanningen idag.. Selvom det jo klart er en Lillebror der ligger derinde

Anmeld

19. oktober 2009

Chris H

Hvor vildt Lise!

Glæder mig til min mave også begynder at se rigtig gravid ud, synes dog at den sidste uge har ændret på meget. Ser dog stadig bare lidt små-dellet ud

Christina 17+3

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.