Nu synes jeg det går hurtigt! (preggy-indlæg)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

681 visninger
18 svar
0 synes godt om
18. oktober 2009

Lise

Synes at der sker en masse nu! Maven er pludselig begyndt at se rigtig, rigtig gravid ud, og ikke bare fed  Og tænk sig - på torsdag så er jeg sgu halvvejs  Så begynder nedtællingen. Og nu mens jeg skriver, går den lidt amok inde i maven. Jeg har ellers været sådan lidt urolig over hvor stille den var (i forhold til Simon), men den seneste uges tid har jeg kunne mærke den mere og mere hver dag. Det er jo bare den bedste følelse i hele verden! Lige for 5 minutter siden kunne jeg endda se et spark uden på maven.

Imorgen tidlig skal jeg til MD scanning, og jeg glæder mig fuldstændig vanvittigt. Håber virkelig at de kan fortælle mig om det er en lillesøster eller lillebror der ligger derinde. Og selvfølgelig at den bare har det godt!

Ellers ikke så meget! Bare lidt tanker fra en preggy

Lise 19+3

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. oktober 2009

Lise

Og så lige et par pics fra idag

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

18. oktober 2009

ivfmarie

Lise skriver:

Og så lige et par pics fra idag

hvor?? 

Anmeld

18. oktober 2009

Tikki

whoou er du allerede så langt?? Tiden går altså helt vildt hurtigt - vi skal da se nogle mavebilleder da   spændende med hvad køn det er - har du en fornemmelse? Jeg troede Malthe var en pige lige indtil 5 minutter efter fødslen, hvor vi kom i tanke om, at vi jo da lige skulle se, hvad det blev. Og så var der sgu en tap - så syret

Anmeld

18. oktober 2009

ivfmarie

Ihh.. jeg fatter heller ikke at du er halvvejs.. Du var jo på besøg her da det var helt nyt, og det var.. bum.. bum.. jo bare et par dage siden, ikk?

Hvor lyder det hyggeligt at den bette møffer rundt - hvis jeg skulle savne noget ved en graviditet, så skulle det være at mærke den bette rumstere... Det var nu så rart..

Knus Marie

Anmeld

18. oktober 2009

Lise

ivfmarie skriver:

hvor?? 

Arrgggh, det tog lidt tid. Er ikke specielt skarp...

Og så lykkedes det endeligt! Og så vender lortet forkert!!!

Anmeld

18. oktober 2009

ivfmarie

ivfmarie skriver:

hvor?? 

nåååh dér, ok... My bad

Anmeld

18. oktober 2009

ivfmarie

Hvor ser du lækker ud, søde Lise. Du er da SÅ flot gravid - ikke delle i vejen nogen steder!

Anmeld

18. oktober 2009

Lise

ivfmarie skriver:

Hvor ser du lækker ud, søde Lise. Du er da SÅ flot gravid - ikke delle i vejen nogen steder!

Tak

Jeg har gemt sidedellerne under den grå trøje

Anmeld

18. oktober 2009

Astrid P

Milde kineser... Hvor ser du dejlig ud, Lise!
Shit, den der mave sidder jo fuldstændigt vidunderligt, så de næste 20 uger kan du nu spankulere rundt og være lækker-gravid .

Pis, jeg bliver simpelthen så skruk af de her preggy-indlæg. Jeg savner virkelig følelsen af at være gravid... Om et lille års tid, så må det være min tur igen!

Glæder mig til en update i morgen mht. køn, for vi får det vel at vide, ikke? Vi er jo nærmest familie herinde!!!

Astrid

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.