Lejer har opsagt lejemål.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. december 2018

Babilooo

Anonym skriver:

Jeg synes dælme godt nok, du har en noget skrap holdning. Jeg er bestemt fortaler for abort, men du kan vel ikke alvorligt mene, at man skal abortere et ønsket, omend uplanlagt, kommende barn? Vi kan altså alle sammen komme i uheldige situationer og få truffet nogle knap så smarte valg, som fx at opsige elevplads og derefter opdage graviditet. Så arbejder man naturligvis for at løse det økonomiske aspekt. En abort er da ikke noget man “bare” lige får. Personligt ville jeg i hvert fald afsøge andre løsningsmuligheder  

Jeg ved godt, at vi har forskellige meninger, og dem skal der være plads til. Her er min 

Min pointe er blot at jeg synes ikke man skal sige sin elevplads op som gravid.. det er i hvert fald et dårligt træk. Hendes barn og ufødte barn risikerede at være hjemløse ..?

Hun var gravid da hun traf valget. 

Jeg ser heller ikke let på abort men nogle situationer ville godt kunne få mig til at overveje det. Hvis jeg reelt står og bliver boligløs med min 3 årlige ville jeg måske overveje det - hvis jeg ikke var langt henne.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. december 2018

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Anonym skriver:

Din besked Er ret grov, forbudet første var jeg over abort grænsen, for det andet er det én gang i mit liv, jeg nogensinde har stået i denne situation. Jeg er meget ansvarsfuld, men keg skal ikke være på en arbejdsplads der køre lig psykisk ned. Jeg har for første gang søgt en enkeltyselse, og det burde faktisk også at være helt okay. Min søn har brug for en mor som også har det godt, jeg kunne ikke vente på en ny elevplads først, da det der har foregået har været meget groft, men det er kok federe at sende på den anden side, og have det fedt mig sig selv og være bedre. Men der er faktisk andre der har det anderledes. Jeg er ikke uansvarlig, fordi jeg EN gang har stået i denne situation, jeg har gjort hvad keg kunne.

Hvorfor har du ikke sygemeldt dig i stedet? 

Anmeld Citér

2. december 2018

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Anonym skriver:

Din besked Er ret grov, forbudet første var jeg over abort grænsen, for det andet er det én gang i mit liv, jeg nogensinde har stået i denne situation. Jeg er meget ansvarsfuld, men keg skal ikke være på en arbejdsplads der køre lig psykisk ned. Jeg har for første gang søgt en enkeltyselse, og det burde faktisk også at være helt okay. Min søn har brug for en mor som også har det godt, jeg kunne ikke vente på en ny elevplads først, da det der har foregået har været meget groft, men det er kok federe at sende på den anden side, og have det fedt mig sig selv og være bedre. Men der er faktisk andre der har det anderledes. Jeg er ikke uansvarlig, fordi jeg EN gang har stået i denne situation, jeg har gjort hvad keg kunne.

Hvor er faren til det barn, du venter, i det her? Er det meningen, I skal flytte sammen, eller er han ikke inde i billedet? 

Anmeld Citér

2. december 2018

Anonym trådstarter

Jeg har været sygemeldt flere gange på denne praktikplads. Men når heden vælger bla at bruge det i mod en hele tiden. Jeg har en ny praktikplads fra januar, jeg har gjort hvad jeg kunne forbudet her. Men jeg skal både fungere der hjemme for en 3 årig, og for mig selv. Faren er inde I billedet, vi planlægger at flytte dammen i det nye år. Jeg har ikke ned vilje risikerer st blive hjemløs, har da forklaret udlejer med det samme hvad situationen var, og der vae han forstående. Blev vejledt til det her, gik på kommunen med det samme, og har fået udbetaling for december, har på intet tidspunkt sagt at jeg mangler to måneder eller har skulle det. Manglede denne ene månede da de var over 40 dage om at behandle min ansøgning. 

Anmeld Citér

2. december 2018

Babilooo

Anonym skriver:

Jeg har været sygemeldt flere gange på denne praktikplads. Men når heden vælger bla at bruge det i mod en hele tiden. Jeg har en ny praktikplads fra januar, jeg har gjort hvad jeg kunne forbudet her. Men jeg skal både fungere der hjemme for en 3 årig, og for mig selv. Faren er inde I billedet, vi planlægger at flytte dammen i det nye år. Jeg har ikke ned vilje risikerer st blive hjemløs, har da forklaret udlejer med det samme hvad situationen var, og der vae han forstående. Blev vejledt til det her, gik på kommunen med det samme, og har fået udbetaling for december, har på intet tidspunkt sagt at jeg mangler to måneder eller har skulle det. Manglede denne ene månede da de var over 40 dage om at behandle min ansøgning. 

Kunne det være en mulighed at I ikke flytter sammen i det nye år men nu..? Hvis I alligevel har planer om det..? Så behøver du heller ikke skulle søge om hjælp osv.

Anmeld Citér

2. december 2018

BAE

Profilbillede for BAE
Tidligere tnbc (med ny profil)
Anonym skriver:

Er det ikke muligt at bo hos kæresten til at starte med? Han vil vel ikke have at hans ufødte barn er hjemløst? 

Anmeld Citér

16. marts 2019

Sanneras

Anonym skriver:

Hej alle. Skriver her inde da jeg lige nu er helt rundt på gulvet, ked af det og mega forvirret. 

Jeg har stået i november månede uden en indkomst, som resulterede i jeg ikke kunne betale huslejen. Min udlejer(privat) virkede indforstået med dette, og vi ventede på at jeg hørte fra den enekeltydelee jeg havde søgt. Sen har jeg ikke hørt fra endnu, søgte den 30 oktober.. nu har jeg fået en mail fra min udlejer, at han har ophævet lejemålet, og jeg har til den 6 december, så skal jeg være ude af lejemålet. Har skrevet en mail om vi Inter kan gøre, kommunen sagde i går de var ved at kigge på den, har aldrig så meget som betalt min husleje for sent eller noget som helst. 

Hvad gør man lige?  

kan han godt smide mig ud med så kort varsel? Er gravid og har en søn på 3 år .. 

Pas på med det med husleje, jeg blev smidt ud af mit lejemål af den der udlejer forening, der hedder sapu.dk - de er fuldstændig ligeglade og køre bare foged sag på dig. 

Jeg blev også registreret på sapulisten så nu er der en hel del udlejere, som ikke vil udleje til mig

KH Sanne

Anmeld Citér

16. marts 2019

Anonym

Sanneras skriver:

Pas på med det med husleje, jeg blev smidt ud af mit lejemål af den der udlejer forening, der hedder sapu.dk - de er fuldstændig ligeglade og køre bare foged sag på dig. 

Jeg blev også registreret på sapulisten så nu er der en hel del udlejere, som ikke vil udleje til mig

KH Sanne

Øhm opslaget er fra 2018. Tror hun har fundet en løsning 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.