Aner ikke om jeg skal forlade ham :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. december 2018

Tommelise

Mor11 skriver:

Du behøver slet ikke redegøre for hvorfor du er uenig, det er helt fint. Du må hjertens gerne være uenig. Hun spørger om råd, du giver dit og jeg har givet mit.  

Selvfølgelig redegør jeg for, hvorfor dit råd er direkte farligt.

Dit råd kan - hvis TS følger det - være med til at fastholde hende i et usundt forhold med en uansvarlig, kriminel mand. 

Hun kan komme til at betale en meget høj pris, hvis hun følger dit råd. Men nu er du så den eneste, der er kommet med et ret uansvarligt råd, så man kan jo håbe, hun lytter til alle de andre.

Hun er 32 år, og hun kan stadig nå at stoppe op og få den fremtid, som hun ønsker sig. Men der er ikke så meget tid at spilde.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. januar 2019

Nelli86

UNDSKYLD at jeg først svarer jer nu. Mit liv har været vildt de sidste mange uger så jeg har ikke været online før nu. Jeg har læst alle jeres indlæg og i er jo stort set enige alle sammen. Det hjælper mig rigtig meget, og i understøtter min beslutning. Fedt fedt. Jeg gik fra ham D. 25 dec hvor jeg tog ham i en masse løgne. Jeg fik bare NOK! Jeg har ondt i mit hjerte men jeg tror på at der blir bedre ret hurtigt.. også fordi jeg har mødt en ny sød fyr der bare er så omsorgsfuld og er villig til at tage den med ro så jeg kan blive hel igen. Jeg går aldrig tilbage for han begyndte endda at drikke inde i fængslet og så alle de skide løgne. Nej han kommer aldrig til at ændre sig, det hele var bare ord uden handling. 

Jeg svarer jer alle samlet i denne samlede besked, da der er kommet rigtig mange svar i mit indlæg. Men tak dejlige kvinder, hold n K hvor er i en god støtte! ❤️ 

Anmeld Citér

7. januar 2019

Tommelise

Nelli86 skriver:

UNDSKYLD at jeg først svarer jer nu. Mit liv har været vildt de sidste mange uger så jeg har ikke været online før nu. Jeg har læst alle jeres indlæg og i er jo stort set enige alle sammen. Det hjælper mig rigtig meget, og i understøtter min beslutning. Fedt fedt. Jeg gik fra ham D. 25 dec hvor jeg tog ham i en masse løgne. Jeg fik bare NOK! Jeg har ondt i mit hjerte men jeg tror på at der blir bedre ret hurtigt.. også fordi jeg har mødt en ny sød fyr der bare er så omsorgsfuld og er villig til at tage den med ro så jeg kan blive hel igen. Jeg går aldrig tilbage for han begyndte endda at drikke inde i fængslet og så alle de skide løgne. Nej han kommer aldrig til at ændre sig, det hele var bare ord uden handling. 

Jeg svarer jer alle samlet i denne samlede besked, da der er kommet rigtig mange svar i mit indlæg. Men tak dejlige kvinder, hold n K hvor er i en god støtte! ❤️ 

Sikke en dejlig update.

Hvor er det godt, at du er kommet væk fra ham. Du har fortjent så meget bedre.

Det er helt naturligt, at det gør ondt, for det er jo en drøm, der er bristet.

Håber 2019 bliver et rigtig godt år for dig.

Anmeld Citér

7. januar 2019

Nelli86

Tommelise skriver:

Sikke en dejlig update.

Hvor er det godt, at du er kommet væk fra ham. Du har fortjent så meget bedre.

Det er helt naturligt, at det gør ondt, for det er jo en drøm, der er bristet.

Håber 2019 bliver et rigtig godt år for dig.

Tusind tak skal du have ❤️

Ja det håber jeg også at det gør, vil ikke leve et liv frygt nogensinde igen 

Og godt nytår til dig  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.