Nelli86 skriver:
Hey dejlige kvinder. Jeg står i en lidt dum situation der tynger mig meget. Jeg aner ikke om jeg skal gå fra min kæreste. Vi har været sammen i 2 år og på de 2 år har det været meget turbulent. Han har drukket meget vildsomt og virket truende og på et tidspunkt rendte han rundt med en kniv i min lejlighed og truede med arvtager hans eget liv og slå alle mulige ihjel. Dog ikke mig. Jeg endte med at måtte ringe til politiet så han fik en kort dom for det. Han er røget ind og ud af fængsler og sidder nu inde igen pga trusler. Intet nyt under solen der. Han er lige blevet forflyttet til en fængsel tæt på hvor jeg bor så jeg kan besøge ham hvis jeg beslutter mig for det. Han lover at han vil starte på en frisk og flytte til min by og få hans egen lejlighed og dermed vise mig at han mener de ting gan siger, at han kan tage sig sammen. Han har ikke rigtig noget netværk udover mig, så hele hans lykke hviler i mine hænder. Jeg elsker ham stadig men kun den han er når han er ædru. Jeg er bange for at han ender i det samme møg igen når han blir løsladt her til januar og har jegvigen spildt tid på ham. Jeg er 32 år så tiden går. Men han er én person når han drikker og den sødeste når han ikke gør. Han siger han viæ stoppe med at drikke men han har stort set ik lavet andet i de 2 år jeg har kendt ham. Så hvad tænker i? Er det mig der er mega naiv og alt for godtroende? Mit netværk ønsker at jeg skal gå fra ham fordi han har gjort mig meget ondt.. men mit hjerte vil jo noget andet.. SUK
Okay...........altså:
Han drikker meget
Han er truende
Han har brugt kniv som trusselsmiddel
Han har truet med selvmord
Han har truet med mord
Utallige møder med Politiet
Han er dømt mange gange
Han ryger ind og ud af fængsler
Han afsoner nu
-------------------
Du mener, at hans lykke hviler i dine hænder?
På hvilken planet mener du, at dette er gældende?!
Du er BANGE for, at han ender i samme møg igen?
- det er ikke noget, DU skal bekymre dig om, det GØR han, for det vælger han nemlig selv, når han opfører sig, som han tydeligvis har vist.
Du elsker ham, NÅR han er ædru?
- som i de meget korte glimt mellem branderter og afsoninger??
Hvor meget tid har I egentlig tilbragt sammen, hvor I var et helt almindeligt par, der ikke skulle tænke på druk, drama, domme og virkelig elendige løfter om bod og bedring??!
Du skal aldrig, aldrig få børn med sådan en mand, det kan smadre barnet og dig for livet.