Zafir skriver:
Selvf skal I følge lægens ansvisning her i starten, men det er virkelig også vigtigt at tage alvorligt, når et barn siger fra. For hvis det er som du beskriver, så virker det ikke som en grille, men helt dybt seriøst...
Da jeg var barn, var jeg syg i 1½ år, før det blev taget alvorligt og jeg havde jo så en hjernesvulst. - ikke for at male fanden på væggen eller noget, men det var super traumatisk for mig, at jeg bare blev kostet ud på legepladsen i børnehaven, fordi jeg bare var en primadonna og ikke ville lege med de andre. Så sad jeg derude og hang og kunne ingenting.
Jeg kan ellers godt fortælle, at da jeg så KOM tilbage i børnehave, da jeg var blevet opereret og havde ligget på sygehuset længe og været hjemme med min mor i 3 mrd, så var der i den grad nogen pædagoger der havde røde ører... Og jeg blev helt fuldstændig forfordelt i forhold til de andre børn - hvilket også var helt underligt.
Men det er bare det jeg mener, det din datter beskriver er ikke pylr eller en grille, ikke når det virker SÅ seriøst. Så må du kæmpe for at der er nogen der ser på hende, hvis det ikke bliver merkant bedre af massage og varme omslag.
HELD OG LYKKE!! og god bedring.
havde også tænkt mig lige at følge lægens anvisninger men hvis det stadig er det samme på fredag uden bedring, så vil jeg banke i bordet og forlange hun bliver tilset... For netop som du siger når hun siger fra på den måde, så er der altså noget !!!
Nu når hun går lidt rundt så er hun lidt stiv i det højre ben, trækker det lidt efter sig, og igen tror også det er fordi hun har ondt... jeg har hørt og selv afprøvet at lide voldsomt af vokseværk, men ikke i 1 hel uge i træk.... eller mere.... Så jeg tror ikke rigtigt på det kan være det mere...
Zafir ved godt du ikke maler fanden på væggen, men det kan samtidig være en øjenåbner for sådan en som mig, til at virkelig banke i bordet og forlange hende gennemsøgt også selvom de måske ikke finder noget... Men det er min pligt at hjælpe min datter frem til en løsning i den her situation !!
Knus herfra
Ps, Skal vi snart på kagekursus igen ????