Et søndags Hej herfra...
Håber I kan hjælpe mig lidt...
Vores Naija på 3 år har i den sidste uge beklaget sig lidt over sine ben... De gør ondt, men vi må ikke rigtigt kigge på dem eller massere dem eller nusse.... Nu her pludselig idag nægter hun helt at gå på dem.... Jeg troede faktisk bare hun ville være tvær og ville bæres, så da hun i nød sagde hun ville bæres ud og tisse NÆGTEDE jeg og sagde hun måtte gå selv... Men det stakkels pigebarn stilte sig bare på sine ben opret og tissede i bukserne efter lidt tid uden at have rokket benene.... Og derefter sagde hun undskyld mor jeg har tisset i bukserne og begyndte at græde.... Ja så fløj jeg jo afsted med hende ud på WC og fik hende vasket og spurgte hende om hvorfor hun ikke selv var gået på potten hvortil hun svarer at hun har ondt i sine ben. !!!!!
Og da det senere ringede på døren sprang hun heller ikke afsted som hun plejer men blev siddende pænt i sofaen--
Så ja nu tror jeg altså på hende og at det ikke bare er pylr !!! Men hvad kan det være ??? Kan de godt have vokseværk så tidligt og i så svær en grad ??? Ja nu gransker mit hoved jo helt vildt og jeg er meget bekymret !!! Kan lige tilføje at hun er lidt lettere forkølet og idag har en lille smule feber..
Hvad vil I gøre ??
Anmeld