Nægter at gå !!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.057 visninger
20 svar
0 synes godt om
18. oktober 2009

82Miraklet

Et søndags Hej herfra...

Håber I kan hjælpe mig lidt...

Vores Naija på 3 år har i den sidste uge beklaget sig lidt over sine ben... De gør ondt, men vi må ikke rigtigt kigge på dem eller massere dem eller nusse.... Nu her pludselig idag nægter hun helt at gå på dem.... Jeg troede faktisk bare hun ville være tvær og ville bæres, så da hun i nød sagde hun ville bæres  ud og tisse NÆGTEDE jeg og sagde hun måtte gå selv... Men det stakkels pigebarn stilte sig bare på sine ben opret og tissede i bukserne efter lidt tid uden at have rokket benene.... Og derefter sagde hun undskyld mor jeg har tisset i bukserne og begyndte at græde.... Ja så fløj jeg jo afsted med hende ud på WC og fik hende vasket og spurgte hende om hvorfor hun ikke selv var gået på potten hvortil hun svarer at hun har ondt i sine ben. !!!!!

Og da det senere ringede på døren sprang hun heller ikke afsted som hun plejer men blev siddende pænt i sofaen--

Så ja nu tror jeg altså på hende og at det ikke bare er pylr !!! Men hvad kan det være ??? Kan de godt have vokseværk så tidligt og i så svær en grad ??? Ja nu gransker mit hoved jo helt vildt og jeg er meget bekymret !!! Kan lige tilføje at hun er lidt lettere forkølet og idag har en lille smule feber..

Hvad vil I gøre ??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. oktober 2009

Honningblomst

Jeg ville tage det alvorligt...som du også gør nu.

Jeg har hørt om børn der får virus som påvirker deres evne til at bevæge sig...men du skal da til læge med hende i morgen og så ellers bære hende rundt i dag.

Knus Eva og god bedring.

Anmeld

18. oktober 2009

82Miraklet

Eva skriver:

Jeg ville tage det alvorligt...som du også gør nu.

Jeg har hørt om børn der får virus som påvirker deres evne til at bevæge sig...men du skal da til læge med hende i morgen og så ellers bære hende rundt i dag.

Knus Eva og god bedring.

Hej Eva...

Ja jeg har også hørt om diverse viruser og meget værre ting som netop kan vise sig i ben mm..... Så jeg er bestemt obs på hende idag...

Og så må Lægen lige ringes op i morgentidlig....

Så ja kan være jeg skal prøve at se om viklen er stor nok til hun kan hænge lidt på mig når jeg går rundt... Ellers må der bare være dømt hyggedag med film og hjemmebagte GROV boller ;o)

Knus

Anmeld

18. oktober 2009

Honningblomst

Maria82 skriver:

Hej Eva...

Ja jeg har også hørt om diverse viruser og meget værre ting som netop kan vise sig i ben mm..... Så jeg er bestemt obs på hende idag...

Og så må Lægen lige ringes op i morgentidlig....

Så ja kan være jeg skal prøve at se om viklen er stor nok til hun kan hænge lidt på mig når jeg går rundt... Ellers må der bare være dømt hyggedag med film og hjemmebagte GROV boller ;o)

Knus

Lyder hyggeligt....selvom mine børn ville ønske fødselsdagsbollr..

rigtig god dag...håber ikke det er noget langvarigt med hende. Skriver du når du har været ved lægen..?

Knus..og god bedring med hende..

Anmeld

18. oktober 2009

82Miraklet

Eva skriver:

Lyder hyggeligt....selvom mine børn ville ønske fødselsdagsbollr..

rigtig god dag...håber ikke det er noget langvarigt med hende. Skriver du når du har været ved lægen..?

Knus..og god bedring med hende..

Skal nok melde tilbage når vi ved nærmere...

Naija tager nu til takke med Grovbollerne bare der er gulerødder i.... kan jo ligeså godt prøve at lave noget lidt bedre og "sund" hygge... men ellers er fødseæsdagsbollerne da også bedst ;o)

Knus og TAK

Anmeld

18. oktober 2009

tumle81

Jeg ville bestemt også tage til lægen med hende...

Min niece er syg og har været det i et halvt års tid efterhånden. Det startede op med feber og ondt i benene hvor hun ikke kunne gå på dem pga smerter. Hun er stadig i langvarig medicinsk behandling og følges tæt på rigshospitalet!!

Ikke for at gøre dig nervøs, men for at man skal være opmærksom på sådanne symptomer, især hvis det er så udtalt!

Knus Kathrina 38+5

Anmeld

18. oktober 2009

TbCp

Maria82 skriver:

Et søndags Hej herfra...

Vores Naija på 3 år har i den sidste uge beklaget sig lidt over sine ben... De gør ondt, men vi må ikke rigtigt kigge på dem eller massere dem eller nusse.... Nu her pludselig idag nægter hun helt at gå på dem.... Jeg troede faktisk bare hun ville være tvær og ville bæres, så da hun i nød sagde hun ville bæres  ud og tisse NÆGTEDE jeg og sagde hun måtte gå selv... Men det stakkels pigebarn stilte sig bare på sine ben opret og tissede i bukserne efter lidt tid uden at have rokket benene.... Og derefter sagde hun undskyld mor jeg har tisset i bukserne og begyndte at græde.... Ja så fløj jeg jo afsted med hende ud på WC og fik hende vasket og spurgte hende om hvorfor hun ikke selv var gået på potten hvortil hun svarer at hun har ondt i sine ben. !!!!!

Og da det senere ringede på døren sprang hun heller ikke afsted som hun plejer men blev siddende pænt i sofaen--

Så ja nu tror jeg altså på hende og at det ikke bare er pylr !!! Men hvad kan det være ??? Kan de godt have vokseværk så tidligt og i så svær en grad ??? Ja nu gransker mit hoved jo helt vildt og jeg er meget bekymret !!! Kan lige tilføje at hun er lidt lettere forkølet og idag har en lille smule feber..

Hvad vil I gøre ??

Min lillebror led rigtig meget af vokseværk og fik ofte en varmedunk med i seng som han lagde på sine ben. Han havde virkelig ondt i dem og det var bare så synd for ham. Han har dog aldrig haft så ondt at han ikke kunne gå på dem.
Jeg tror da også  jeg ville smutte forbi lægen imorgen bare for en sikkerheds skyld.
Stakkels tøs

Anmeld

18. oktober 2009

LotteGabriella

Maria82 skriver:

Et søndags Hej herfra...

Hvad vil I gøre ??

ville helt klart ta' hende med til lægen Går ikke ud fra at du kan se noget anderledes på hendes ben, såsom en masse blå mærker?!

Anmeld

18. oktober 2009

82Miraklet

LotteGabriella skriver:

ville helt klart ta' hende med til lægen Går ikke ud fra at du kan se noget anderledes på hendes ben, såsom en masse blå mærker?!

Niks intet at se på hendes ben...

Anmeld

18. oktober 2009

Cris

Jeg ville også snakke med lægen. I den alder laver de meget pjat, men de glemmer også, for eks. kunne hun nå til toiletten og hun løb ikke for at se, hvem ringede på. Hvis det havde været pjat, ville hun glemme og løbe til døren eller på toilettet. Så jeg tror, at hun har ondt. Hvor meget ondt kan man ikke vide, men nok til at påvirke hende.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.