Shit

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. oktober 2009

Pige2009

mafalck skriver:

Min største bekymring er jo at han efter fødselsen kommer og gør krav på hende og vil have forældre myndigheden over hende.. og jeg ønsker overhovedet ikke at han skal se hende...

Det er ikke en sjov situation, men som far har han jo sine rettigheder. For barnets skyld synes jeg også det er vigtigt, at det kender sit ophav, og jeg er rigtig glad for, at min lille pige kommer til at lære sin far at kende Men sådan er vi jo så forskellige.

Linda 42+0

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. oktober 2009

BetonSlotsPrinsesserne

mafalck skriver:

Han havde også vedkendt sig det til at starte med...
Det er hans nye kæreste, som lige skal siges at han benægtede at have, som jeg skrev til der anklagede mig for at lyve og true ham... og at de tilmed også ventede barn...
Da jeg fik det af vide mistede jeg alt for ham og ville snakke med ham om hvad der lige skete, men han ville ikke tage sin mobil....

Jeg har både det cpr nr han har givet og hans mobilnr - eller det har jeg givet til min mor fordi jeg ikke selv ønskede at have det i nærheden af mig...

Min største bekymring er jo at han efter fødselsen kommer og gør krav på hende og vil have forældre myndigheden over hende.. og jeg ønsker overhovedet ikke at han skal se hende...

Lov mig du skriver dig som ene forsøger..
Han kan ikke komme og forlange forældremyndighed og han kan ikke komme og forlange at skal se hende. Det skal først igennem statsforvaltningen inden. Og hvis du gir ham lov må han ikke have hende alene, fx en weekend før hun bliver 3 år..

Anmeld

25. oktober 2009

mafalck

Astrids-mor skriver:

Lov mig du skriver dig som ene forsøger..
Han kan ikke komme og forlange forældremyndighed og han kan ikke komme og forlange at skal se hende. Det skal først igennem statsforvaltningen inden. Og hvis du gir ham lov må han ikke have hende alene, fx en weekend før hun bliver 3 år..

Jeg vil aldrig nogen sinde skrive ham nogen steder, andet end hvor jeg får afvide det er okay at skrive hans navn....
Jeg har endnu ikke fået nogle papire fra jordemoren, men jeg ved at han ikke skal stå på nogle af dem jeg får derfra, det har jeg snakket med både statsforvaltningen og jordemoren om at hans navn må kun stå på min vandre journal indtil jeg har født så ved jeg ikke helt hvad der kommer til at ske...

Hvis han vil se hende, bliver det under opssyn, for jeg er bange for at han rent faktisk skader hende... og jeg tror jeg ville have meget svært ved at efterlade hende hos ham... da jeg intet tillid har til ham

Anmeld

25. oktober 2009

BetonSlotsPrinsesserne

mafalck skriver:

Jeg vil aldrig nogen sinde skrive ham nogen steder, andet end hvor jeg får afvide det er okay at skrive hans navn....
Jeg har endnu ikke fået nogle papire fra jordemoren, men jeg ved at han ikke skal stå på nogle af dem jeg får derfra, det har jeg snakket med både statsforvaltningen og jordemoren om at hans navn må kun stå på min vandre journal indtil jeg har født så ved jeg ikke helt hvad der kommer til at ske...

Hvis han vil se hende, bliver det under opssyn, for jeg er bange for at han rent faktisk skader hende... og jeg tror jeg ville have meget svært ved at efterlade hende hos ham... da jeg intet tillid har til ham

Der skal rigtig meget til inden han kan få lov at se hende, det tør jeg sige med kæmpe sikkerhed!
Det fint hans navn ikke er alle steder.
Men lad statsforvaltningen klare alt det, og så bare HUSK og nyde din baby-mave<3

Anmeld

25. oktober 2009

mafalck

Astrids-mor skriver:

Der skal rigtig meget til inden han kan få lov at se hende, det tør jeg sige med kæmpe sikkerhed!
Det fint hans navn ikke er alle steder.
Men lad statsforvaltningen klare alt det, og så bare HUSK og nyde din baby-mave<3

Nyder hende hver dag..

jeg er lige begyndt og kan mærke hendes spark uden på maven og det er en helt vidunderlig følelse..

Anmeld

25. oktober 2009

BetonSlotsPrinsesserne

mafalck skriver:

Nyder hende hver dag..

jeg er lige begyndt og kan mærke hendes spark uden på maven og det er en helt vidunderlig følelse..

Hvor lækkert. Hvor langt er det du er henne?
Jeg nød at være gravid og nu går jeg bar og drømmer om at vil føde igen
Men det med at nyde var lidt vært at få lov til pga der var så meget andet der sku være styr på

Anmeld

3. november 2009

mafalck

Astrids-mor skriver:

Hvor lækkert. Hvor langt er det du er henne?
Jeg nød at være gravid og nu går jeg bar og drømmer om at vil føde igen
Men det med at nyde var lidt vært at få lov til pga der var så meget andet der sku være styr på

Jeg er 25+3 henne...

Det er rigtig svært at nyde hele graviditeten, men jeg har valgt at sige til mig selv, at faren ikke skal ødelægge noget som helst for mig.... og heldigvis så komtakter han mig ikke...

og så prøver jeg at glemme alt om hvad der kommer til at ske når jeg har født, men bare nyde at hun sparker og at hun for det meste reagere på når jeg snakker til hende..

Anmeld

3. november 2009

BetonSlotsPrinsesserne

mafalck skriver:

Jeg er 25+3 henne...

Det er rigtig svært at nyde hele graviditeten, men jeg har valgt at sige til mig selv, at faren ikke skal ødelægge noget som helst for mig.... og heldigvis så komtakter han mig ikke...

og så prøver jeg at glemme alt om hvad der kommer til at ske når jeg har født, men bare nyde at hun sparker og at hun for det meste reagere på når jeg snakker til hende..

Du ska være glad for han ikke kontakter dig, det gør faktisk det hele lidt lettere.. Det synes jeg i hvert fald..
Nyder at han kontakter mig, ja. Men hvor er det svært at lade følelserne ligge og tænke: fuck dig..
Men siden vi sku i retten hvor han ikke mødte op har jeg faktisk intet hørt fra ham, jeg tror vidst lige at jeg faktisk nyder det..

Anmeld

3. november 2009

mafalck

Astrids-mor skriver:

Du ska være glad for han ikke kontakter dig, det gør faktisk det hele lidt lettere.. Det synes jeg i hvert fald..
Nyder at han kontakter mig, ja. Men hvor er det svært at lade følelserne ligge og tænke: fuck dig..
Men siden vi sku i retten hvor han ikke mødte op har jeg faktisk intet hørt fra ham, jeg tror vidst lige at jeg faktisk nyder det..

I starten synes jeg det var svært at lade følelserne ligge og sige at han var et fjols lige indtil jeg fandt ud af at han havde en anden som også venter hans barn... (hun skal føde to mdr senere end jeg selv skal)

Så var jeg total over ham...

Og jeg ved at alle siger at barnet har ret til at kende sit ophav, men det gør donor børn heller ikke... og jeg ønsker ikke at han skal være en del at mit liv eller min datters...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.