Shit

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. oktober 2009

BetonSlotsPrinsesserne

Nyt nyt nyt nyt nyt!!

Men dårligt Nyt....

Var i retten i dag kl 9.00
Fik en veninde til at passe lille pigen (underligt så tidligt og så havde jeg ikke en gang overskud til at kunne give hende hendes morgen flaske- dårlig mor)

Faren mødte ikke op! -I kan tro jeg var skuffet og MEGET irreteret. Selvom jeg godt vidste det inderste inde, men havde da håbet!

Der har været sendt en mand ud efter ham for noget tid siden, men han kunne ikke findes. Nu er der sendt brev hjem til hans forældre (pga han har adr. hos dem- sindssygt når man er en gammel mand)

Jeg blev spurgt om det hele og skulle til sidst skriver under på nogle papir vdr blodprøver hvis han mener det skal til før han vil skrive under.
Der skal tages 2 blodprøver af mor, barn og far. Og der skal gå 7 dage fra den første til den sidste. Og der bliver taget et billed a faren for en sikkerhedsskyld.

Hvis han ikke kan findes med politihold bliver han dømt til at være faren!
Hun gav mig muligheden for at kunne overvære når han skulle stilles frem, men for min egen skyld (altså for jeg ikke skulle kører forgæves hver gang) lovede hun at ringe til mig så snart der skete nyt i sagen.

Så intet nyt, desværre. (Ikke fordi lille pigen får far at se alligevel, men vil være rart senere hen når hun skal have at vi hvem hendes fantastiske far er)

Og ja, hendes far er virkelig fantastisk, selvom han er et mega svin nu. men prøver at huske det possitive for hendes skyld og så det dumme for jeg hurtigere kan komme mig over ham, men det er ikke let!

Men hvor ville jeg ønske at jeg bare kunne bruge hans navn, i stedet for konstant at skulle bruge ordet FAR (en far er sq en der er der for sit barn)

Hilsner fra en ret så trist/ meget irriteret Louise

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. oktober 2009

N&J

Astrids-mor skriver:

Nyt nyt nyt nyt nyt!!

Men dårligt Nyt....

Var i retten i dag kl 9.00
Fik en veninde til at passe lille pigen (underligt så tidligt og så havde jeg ikke en gang overskud til at kunne give hende hendes morgen flaske- dårlig mor)

Faren mødte ikke op! -I kan tro jeg var skuffet og MEGET irreteret. Selvom jeg godt vidste det inderste inde, men havde da håbet!

Der har været sendt en mand ud efter ham for noget tid siden, men han kunne ikke findes. Nu er der sendt brev hjem til hans forældre (pga han har adr. hos dem- sindssygt når man er en gammel mand)

Jeg blev spurgt om det hele og skulle til sidst skriver under på nogle papir vdr blodprøver hvis han mener det skal til før han vil skrive under.
Der skal tages 2 blodprøver af mor, barn og far. Og der skal gå 7 dage fra den første til den sidste. Og der bliver taget et billed a faren for en sikkerhedsskyld.

Hvis han ikke kan findes med politihold bliver han dømt til at være faren!
Hun gav mig muligheden for at kunne overvære når han skulle stilles frem, men for min egen skyld (altså for jeg ikke skulle kører forgæves hver gang) lovede hun at ringe til mig så snart der skete nyt i sagen.

Så intet nyt, desværre. (Ikke fordi lille pigen får far at se alligevel, men vil være rart senere hen når hun skal have at vi hvem hendes fantastiske far er)

Og ja, hendes far er virkelig fantastisk, selvom han er et mega svin nu. men prøver at huske det possitive for hendes skyld og så det dumme for jeg hurtigere kan komme mig over ham, men det er ikke let!

Men hvor ville jeg ønske at jeg bare kunne bruge hans navn, i stedet for konstant at skulle bruge ordet FAR (en far er sq en der er der for sit barn)

Hilsner fra en ret så trist/ meget irriteret Louise

Hej Louise..

ked af at han ikke fik nosset sig sammen og kom derhen, ´det er simpelthen for dumt når han i sidste ende kommer til at stå til ansvar, utroligt at man kan blive ved med at håbe på at de  fædre faktisk opfører sig som de fantastiske mænd/fyre vi rent faktisk faldte for.. engang... håber at du klarer den og at din datter smiler ekstra mange gange til dig på sådan en dum dag.

Knuz fra Jane

Anmeld

19. oktober 2009

Pige2009

Ja, som jeg skrev til dig i PB, så er han en klovn. Her er et ret sigende citat:

"Bare fordi man kan lave børn, er man ikke nødvendigvis far"

Anmeld

19. oktober 2009

Ansemusen

Stakkels dig og stakkels din lille pige! Hvad der får 'fædre' til at opføre sig sådan det er og bliver mig en stor gåde  Fatter det simpelthen ikke! Uanset hvilket forhold man nu har haft/ikke har haft, så skal det ikke gå ud over barnet!

Må jeg spørge hvorfor han ikke ønsker at vedkende sig faderskabet? Forstår udemærket hvis det er alt for personligt!

Held og lykke med det, jeg håber det kommer til at gå til jeres fordel

Anmeld

19. oktober 2009

Leneur

Mebach skriver:

Håber da han møder op!

Men hvor er det egentlig ironisk at mange ofte skal kæmpe om at faderen vedgår sig faderskabet. Senere ønsker mange faderen derhen hvor peberet gror.

Selvfølgelig skal barnet da have mulighed for en far, men oftest tror jeg det vil være bedst for alle hvis det kun er Mor som har barnet, når der er ballade allerede indne fødslen Så kunne man undgå al balladen! (det lyder faktisk lidt snørklet...?)

(Sorry, det er nok en helt anden debat)

Håber det bedste for dig!

Du kan jo desværre blive dømt for IKKE at skrive den mand/de mænd på faderskabserklæringen, hvis du ved hvem han/de er, så det er jo derfor man ikke kan skrive fader ukendt længere.

Jeg ville nu gerne have haft den mulighed og så fraskrive mig børnepengene både fra ham og staten men det må jeg jo desværre ikke.

Anmeld

23. oktober 2009

mafalck

Linda2009 skriver:

Ja, som jeg skrev til dig i PB, så er han en klovn. Her er et ret sigende citat:

"Bare fordi man kan lave børn, er man ikke nødvendigvis far"

Lige præcis...

Jeg står selv i samme båd og jeg ved at jeg skal igennem det samme når min lille pige kommer til verden...

Hendes far har ikke været noget god fyr...

Jeg troede at han var sandfærdig over for mig, men han har løget overfor mig fra starten af.. og jeg vidste ikke om jeg turde være sammen med ham... da jeg så endelig var, blev jeg gravid første og eneste gang vi var sammen... Og ud af alt det så lyver han for mig igen og siger at han ved kender sig og at han vil være der... og lige pludselig stå jeg med en besked fra en pige som skriver for ham at hun er sammen med ham og de skal have barn sammen og det barn jeg venter ikke er hans... jeg blev paf... og nu ved jeg ikke hvordan jeg skal forholde mig til det...

Jeg ved ikke om de oplysninger jeg har på manden om de er rigtige eller om det bare er noget han har fundet på..

Anmeld

23. oktober 2009

BetonSlotsPrinsesserne

mafalck skriver:

Lige præcis...

Jeg står selv i samme båd og jeg ved at jeg skal igennem det samme når min lille pige kommer til verden...

Jeg troede at han var sandfærdig over for mig, men han har løget overfor mig fra starten af.. og jeg vidste ikke om jeg turde være sammen med ham... da jeg så endelig var, blev jeg gravid første og eneste gang vi var sammen... Og ud af alt det så lyver han for mig igen og siger at han ved kender sig og at han vil være der... og lige pludselig stå jeg med en besked fra en pige som skriver for ham at hun er sammen med ham og de skal have barn sammen og det barn jeg venter ikke er hans... jeg blev paf... og nu ved jeg ikke hvordan jeg skal forholde mig til det...

Jeg ved ikke om de oplysninger jeg har på manden om de er rigtige eller om det bare er noget han har fundet på..

ejh mann hvor svært er det lige for de mænd at fatte de bare ska aflevere deres navn og 1000,- hver mdr og så er det det!!!!!

bare du har hans navn/navne. og mobilnr. Så kan statsforvaltningen ALT..
men endnu bedre er cpr-nr..

Anmeld

23. oktober 2009

Pige2009

mafalck skriver:

Lige præcis...

Øv, hvor træls. Jeg føler virkelig med dig Som Louise skriver, så kan Statsforvaltningen mange ting, så det skal du helt klart benytte dig af.

Faderen til min lille pige har heldigvis vedkendt sig faderskab og ansvar tillligemed, så det kunne jeg ikke ønske mig bedre, selvom der har været en lang periode, hvor jeg regnede med at skulle stå alene.

Håber det hele flasker sig for dig.

Knus & tanker Linda 41+6

Anmeld

24. oktober 2009

mafalck

Linda2009 skriver:

Øv, hvor træls. Jeg føler virkelig med dig Som Louise skriver, så kan Statsforvaltningen mange ting, så det skal du helt klart benytte dig af.

Faderen til min lille pige har heldigvis vedkendt sig faderskab og ansvar tillligemed, så det kunne jeg ikke ønske mig bedre, selvom der har været en lang periode, hvor jeg regnede med at skulle stå alene.

Håber det hele flasker sig for dig.

Knus & tanker Linda 41+6

Han havde også vedkendt sig det til at starte med...
Det er hans nye kæreste, som lige skal siges at han benægtede at have, som jeg skrev til der anklagede mig for at lyve og true ham... og at de tilmed også ventede barn...
Da jeg fik det af vide mistede jeg alt for ham og ville snakke med ham om hvad der lige skete, men han ville ikke tage sin mobil....

Jeg har både det cpr nr han har givet og hans mobilnr - eller det har jeg givet til min mor fordi jeg ikke selv ønskede at have det i nærheden af mig...

Min største bekymring er jo at han efter fødselsen kommer og gør krav på hende og vil have forældre myndigheden over hende.. og jeg ønsker overhovedet ikke at han skal se hende...

Anmeld

24. oktober 2009

Betina88

Hva' er det for nogle mænd I ha' været sammen med ?! :O Jeg er bare så dybt skuffet over dem ! Det er bare sådan nogle mænd man ha' lyst til at slå ihjel ! Hvis der noget jeg hader , så er det mænd der skrider fra en , når man bli'r gravid ! Sådan noget ka' jeg slet ikk' ta' !

Jeg håber alt det bedste for jer .. Nogle store krammer her fra ,.,.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.