Nyt nyt nyt nyt nyt!!
Men dårligt Nyt....
Var i retten i dag kl 9.00
Fik en veninde til at passe lille pigen (underligt så tidligt og så havde jeg ikke en gang overskud til at kunne give hende hendes morgen flaske- dårlig mor)
Faren mødte ikke op! -I kan tro jeg var skuffet og MEGET irreteret. Selvom jeg godt vidste det inderste inde, men havde da håbet!
Der har været sendt en mand ud efter ham for noget tid siden, men han kunne ikke findes. Nu er der sendt brev hjem til hans forældre (pga han har adr. hos dem- sindssygt når man er en gammel mand)
Jeg blev spurgt om det hele og skulle til sidst skriver under på nogle papir vdr blodprøver hvis han mener det skal til før han vil skrive under.
Der skal tages 2 blodprøver af mor, barn og far. Og der skal gå 7 dage fra den første til den sidste. Og der bliver taget et billed a faren for en sikkerhedsskyld.
Hvis han ikke kan findes med politihold bliver han dømt til at være faren!
Hun gav mig muligheden for at kunne overvære når han skulle stilles frem, men for min egen skyld (altså for jeg ikke skulle kører forgæves hver gang) lovede hun at ringe til mig så snart der skete nyt i sagen.
Så intet nyt, desværre. (Ikke fordi lille pigen får far at se alligevel, men vil være rart senere hen når hun skal have at vi hvem hendes fantastiske far er)
Og ja, hendes far er virkelig fantastisk, selvom han er et mega svin nu. men prøver at huske det possitive for hendes skyld og så det dumme for jeg hurtigere kan komme mig over ham, men det er ikke let!
Men hvor ville jeg ønske at jeg bare kunne bruge hans navn, i stedet for konstant at skulle bruge ordet FAR (en far er sq en der er der for sit barn)
Hilsner fra en ret så trist/ meget irriteret Louise
Anmeld