Shit

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.707 visninger
28 svar
0 synes godt om
18. oktober 2009

BetonSlotsPrinsesserne

Så er det i morgen jeg ska i retten mod lille pigens far..

Men tænker bare vildt meget over at han sq nok ikke engang møder op, er der så nogen a jer piger der ved hva der så sker???
Frygter bare SÅ meget at vi ender med at skal have taget blodprøver

Snøft fra en bekymret louise

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. oktober 2009

malou

vil han da ikke vedkende sig faderskabet?

knus malou

Anmeld

18. oktober 2009

BetonSlotsPrinsesserne

malou skriver:

vil han da ikke vedkende sig faderskabet?

knus malou

nej....

Anmeld

18. oktober 2009

LotteGabriella

Astrids-mor skriver:

nej....

Sådan en badebold med ører....han skulle sgu ha' en god omgang tæsk med en storebæltsfærge

Anmeld

18. oktober 2009

BetonSlotsPrinsesserne

Gi ham det endelig. for den eneste grund til han ikke vil skive under er vores for historie, Så han prøver på at skjule det!
Men da jeg fortalte at jeg var gravid ville han holde det skjult så længe så muligt. Og han ville gerne ha det i retten, bare for at gøre det så svært så muligt for mig. Nu ska vi i retten, men tror ikk en skid på at han møder op

Anmeld

18. oktober 2009

DortheSimonsen

Astrids-mor skriver:

Gi ham det endelig. for den eneste grund til han ikke vil skive under er vores for historie, Så han prøver på at skjule det!
Men da jeg fortalte at jeg var gravid ville han holde det skjult så længe så muligt. Og han ville gerne ha det i retten, bare for at gøre det så svært så muligt for mig. Nu ska vi i retten, men tror ikk en skid på at han møder op

Hvis ikke han møder op, mener jeg politiet kan anholde ham og slæbe ham med i retten.

Træls I skal igennem så meget.
Føler med jer!

Knus fra en mor, hvis søns fader også er en kæmpe idiot!! 

Anmeld

18. oktober 2009

Ni-ko-li-ne

hvis han ikke møder op får i vidst en ny dato hvor han bliver afhentet af politiet....

Anmeld

19. oktober 2009

DortheSimonsen

ka-ri-na skriver:

hvis han ikke møder op får i vidst en ny dato hvor han bliver afhentet af politiet....

Nåh, det er sådan det er

Anmeld

19. oktober 2009

Rasmine

Håber da han møder op!

Men hvor er det egentlig ironisk at mange ofte skal kæmpe om at faderen vedgår sig faderskabet. Senere ønsker mange faderen derhen hvor peberet gror.

Selvfølgelig skal barnet da have mulighed for en far, men oftest tror jeg det vil være bedst for alle hvis det kun er Mor som har barnet, når der er ballade allerede indne fødslen Så kunne man undgå al balladen! (det lyder faktisk lidt snørklet...?)

(Sorry, det er nok en helt anden debat)

Håber det bedste for dig!

Anmeld

19. oktober 2009

MorTilGustav

Hvorfor vil du ikke have taget prøver..? Troede egentlig det var "første skridt" inden man kommer i retten  Mit kommende barns far prøver også at "trække tiden ud".. Han siger han vil foretrække ikke at stå nogen steder uanset hvad, så da jeg opgav hans navn til Statsforvaltningen (er 100% sikker på han er faderen), nægtede han at skrive under og derfor skal der laves tests nu der åbenbart først kan tages når barnet er 3 mdr gammelt... Æv! Synes egentlig det er fair nok at der skal laves tests.. Er bare ked af at han er så kold i røven og mistroisk!
Hvordan gik det så i retten? Dukkede han op?
 Cecilia - Uge 38+3

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.