Anonym skriver:
De kender stort set ikke den lille og vil på ingen måder se os og kan derfor ikke få et forhold til den lille....
Jeg var enlig også 4 kantet men da der er penge imellem og de truer den vej kan jeg intet gøre
Som mange andre skriver ville min reaktion også være, at hvis bedsteforældrene ikke ville alle børnebørn, så ville det blive ingen, da jeg ville være bange for, at den forskelsbehandling ville skade den yngste, når denne blev ældre, og det ville jeg ikke risikere. Ja det ville blive hårdt lige nu for de børn, der elsker deres bedsteforældre, men det er et valg bedsteforældrene har truffet.
Nu ved jeg ikke præcis, hvordan de truer dig i forhold til penge, men det ville jeg tage helt roligt. Hvis du har lånt penge af dem, så må de jo betales tilbage, når du kan, men hvad vil de gøre, hvis du ikke kan/vil betale tilbage lige nu? Sende dig til inkasso? Så skal de jo kunne bevise, at du skylder dem noget og, at du har misligeholdt tilbagebetalingen, sende rykkere mv. Kontakte kommunen? De reagerer ikke på, at folk skylder penge.
Anmeld
Citér