Ingen forældre mere :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. november 2018

merethe

Profilbillede for merethe
Anonym skriver:

Jeg er fundet sammen med en mand der er noget ældre end mig vi har været gift i 4 år kærester i 7 de har aldrig kunne lide ham men jeg elsker ham vi har haft op og nedtur har alle da han skulle under kniven valgte  vi ikke at sige noget om dato før efter da min mand og forældre ikke er tætte og han gerne vil have ro... 

Dette blev de meget sure over så er det noget med min mor ikke måtte være med til fødslen af den lille at vi valgte først at skrive til nogen 7 timer efter hun er født... 

Der blev de så vrede at der gik over 1 uge før de kom. 

De kom til dåben men de gav ingen gave.. 

De ønsket ikke at komme da den lille blev 1 år og sendt heller ingen gave til tros for at de to store fik gave de havde fødselsdag 2 mdr før og den a den 1 uge før den lille.... 

Der er rigtig meget og kan og vil ikke skrive alt men det var lidt af det 

Hold da op de er underlige. Jeg ville melde klart ud, at hvis de ikke vil være bedsteforældre for alle 3 børn, så kommer de ikke til at se nogle af dem. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. november 2018

Janey

Profilbillede for Janey
Anonym skriver:

De kender stort set ikke den lille og vil på ingen måder se os og kan derfor ikke få et forhold til den lille.... 

Jeg var enlig også 4 kantet men da der er penge imellem og de truer den vej kan jeg intet gøre 

Som mange andre skriver ville min reaktion også være, at hvis bedsteforældrene ikke ville alle børnebørn, så ville det blive ingen, da jeg ville være bange for, at den forskelsbehandling ville skade den yngste, når denne blev ældre, og det ville jeg ikke risikere. Ja det ville blive hårdt lige nu for de børn, der elsker deres bedsteforældre, men det er et valg bedsteforældrene har truffet. 

Nu ved jeg ikke præcis, hvordan de truer dig i forhold til penge, men det ville jeg tage helt roligt. Hvis du har lånt penge af dem, så må de jo betales tilbage, når du kan, men hvad vil de gøre, hvis du ikke kan/vil betale tilbage lige nu? Sende dig til inkasso? Så skal de jo kunne bevise, at du skylder dem noget og, at du har misligeholdt tilbagebetalingen, sende rykkere mv. Kontakte kommunen? De reagerer ikke på, at folk skylder penge. 

Anmeld Citér

29. november 2018

God-mor

Anonym skriver:

Jeg er fundet sammen med en mand der er noget ældre end mig vi har været gift i 4 år kærester i 7 de har aldrig kunne lide ham men jeg elsker ham vi har haft op og nedtur har alle da han skulle under kniven valgte  vi ikke at sige noget om dato før efter da min mand og forældre ikke er tætte og han gerne vil have ro... 

Dette blev de meget sure over så er det noget med min mor ikke måtte være med til fødslen af den lille at vi valgte først at skrive til nogen 7 timer efter hun er født... 

Der blev de så vrede at der gik over 1 uge før de kom. 

De kom til dåben men de gav ingen gave.. 

De ønsket ikke at komme da den lille blev 1 år og sendt heller ingen gave til tros for at de to store fik gave de havde fødselsdag 2 mdr før og den a den 1 uge før den lille.... 

Der er rigtig meget og kan og vil ikke skrive alt men det var lidt af det 

De lyder rigtig tarvelige. Har ondt af dig. Hvis det er hele sandheden, så er det vist kun godt du ikke længere skal have de mennesker i dit liv. Også selvom det er dine forældre. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.