Ingen forældre mere :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. november 2018

MT_2011

Jeg syntes netop børnene bliver til gidsler her. Den mindste har intet at gøre med mormor og morfar men det har de store og så skal i iøvrigt hente de to store hos andre familiemedlemmer når mormor og morfar har haft dem.

Det er sku da skide syndt for de unger at mormor/morfar ikke vil se mor og far eller lille bror/søster.

Jeg havde sagt helt fra og hvis de skulle se børnene igen, så skulle det være alle 3 og så skulle de kunne hente hos jer, afleverer hos jer eller at i må afleverer og hente hos dem. Så må alle voksne opfører sig voksent de få minutter en overlevering sker. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. november 2018

BAE

Profilbillede for BAE
Tidligere tnbc (med ny profil)
Anonym skriver:

Ja som overskriften siger har jeg ingen forældre mere de har valgt tilbage i August at de ikke ønsker at have noget med mig og min familie mere... Eller de vil se mine to store børn men ikke den lille 

Vi har gjort hvad vi kunne og der kan pt ikke gøres mere ved det havde håbet de var kommet til fornuftige men virker ikke til det sker...

Jeg vi er da utrolig ked  af det men der er sket nogen ting her i forløbet jeg aldrig ville kunne tilgive dem for at have gjort...  

Men fuck hvor er det hårdt syntes det er så svært at komme vider er ligeglad med mig selv men åh mine børn hvordan skal man forklar dem at deres mormor og morfar ikke kommer til jul fødselsdag osv da de ikke ønsker at komme i vores hjem da de ikke ønsker at se mig og min mand hvordan skal vi forklar den lille om et års tid at hun ingen mormor og morfar har da de har valgt hende fra de stor bliver hentet i skolen og vi henter dem ved andet familie... 

Hvordan kommer vi som familie vider og hvordan lære jeg at leve med det at jeg ingen forældre har mere 

Jeg ville ALDRIG acceptere at mine forældre kun ville se to af mine børn. Det er SÅ barnlig opførsel. Jeg kunne acceptere at de ikke ville se mig(Men der sku fandeme være en god grund. ) Men aldrig om jeg ville acceptere den der opførsel. Hvorfor vil de ikke se den lille? 

Hvor gamle er børnene(de er i hvert over 6)  og hvor ofte har de været hos dem siden august? 
Så kan man vel godt forklare dem at der mormor/morfar ikke kommer. 

Jeg ved godt at det kan være meget personligt, om hvorfor de har valgt at fravælge dig. Har du søskende? Snakket med andre familie medlemmer? 

Men det er sku svært, når der er børn, hvis børnene er glade for dem, men føj en opførsel fra voksne mennesker, at fravælge et lille barn. Den værste forskelsbehandling nogensinde. 

Jeg havde været SÅ gal på mine børnenes vegne, for det er dig og din mand der bliver den onde i deres øjne, hvis I siger de ikke må besøge dem. 

Anmeld Citér

24. november 2018

Carina:-)

God-mor skriver:

Jeg syntes der er forskel på forældre og børn. Forældre der vælger deres børn fra og kun vil se to ud af tre børnebørn er afstumpet. I min verden. 

Men det er jo et voksent barn.... Og dermed lige så ansvarlig for sine handlinger som en forældre. 

Det med  børnene forstår jeg så heller ikke 

Anmeld Citér

24. november 2018

God-mor

Carina:-) skriver:

Men det er jo et voksent barn.... Og dermed lige så ansvarlig for sine handlinger som en forældre. 

Det med  børnene forstår jeg så heller ikke 

Men nu skrev jeg også, at hvis det er noget forfærdeligt de har gjort imod hendes forældre, så er det jo forståeligt. Men det fremgår ikke af indlægget. Selvfølgelig er man ansvarlig for egne handlinger som et voksent "barn". Men de forældre lyder helt hen i vejret, når de kan vælge et barnebarn fra også, men de store til. Derfor tror jeg ikke ud fra indlægget, at det er TS som er galt på den. Hun lyder empatisk og som om at hun har prøvet at gå i dialog. Hvilke forældre vil ikke i dialog med deres barn for at finde en løsning på det hele. Så er man bare afstumpet og tarvelig. 

Anmeld Citér

24. november 2018

Carina:-)

God-mor skriver:

Men nu skrev jeg også, at hvis det er noget forfærdeligt de har gjort imod hendes forældre, så er det jo forståeligt. Men det fremgår ikke af indlægget. Selvfølgelig er man ansvarlig for egne handlinger som et voksent "barn". Men de forældre lyder helt hen i vejret, når de kan vælge et barnebarn fra også, men de store til. Derfor tror jeg ikke ud fra indlægget, at det er TS som er galt på den. Hun lyder empatisk og som om at hun har prøvet at gå i dialog. Hvilke forældre vil ikke i dialog med deres barn for at finde en løsning på det hele. Så er man bare afstumpet og tarvelig. 

Eller også er det noget forfærdeligt hun har budt sine forældre.

Vi aner ingenting , men selv forældre kan få nok ....

Hvis de er så afstumpede og tarvelige ville få næppe lade dem have hendes børn i deres varetægt. 

Men vi kan gætte og spekulere. Tænker ikke ts vil ud med årsagen til brudet siden hun er tavs. 

Men hun skylder jo heller ikke nogen en forklaring.

Anmeld Citér

28. november 2018

Anonym trådstarter

StineW79 skriver:

Nu spørg jeg og du behøver self ik at svare, men hvorfor vil de gerne se de store børn og ik den lille??

Hvor gamle er jeres børn?

Jeg tror desværre at jeg, ville blive så firkantet, at de enten ku se alle børn, eller ingen børn. 

At de så ik ville se mig, ville jeg godt ku acceptere, men forskelsbehandlingen af børnene, ville jeg aldrig acceptere. Vh Stine 

De kender stort set ikke den lille og vil på ingen måder se os og kan derfor ikke få et forhold til den lille.... 

Jeg var enlig også 4 kantet men da der er penge imellem og de truer den vej kan jeg intet gøre 

Anmeld Citér

28. november 2018

Anonym trådstarter

God-mor skriver:

Hvorfor tillader i at de ser to børn, når de ikke vil den yngste? Jeg havde ikke tilladt det. Det er deres beslutning at de ikke vil se jer, og så er det jer allesammen. Jeg er helt med på at børnene ikke skal tages som gidsler og at de har godt af at have gode bedsteforældre. Men lige i det her tilfælde ville jeg ikke lade de store se dem, fordi det er slet ikke OK overfor den yngste i har + det må være underligt at være hos dine forældre når de har fravalgt alle jer andre. Har godt nok ondt af dig, og de må være nogle meget afstumpede mennesker, at vælge deres eget barn fra. I skal da virkelig have gjort noget forfærdeligt for at jeg ville kunne forstå det valg. 

Ærlig så kan jeg vi selt ikke forstå det jeg er rigtig ked af det vi kommer ikke til at se dem sådan rigtig da de store bliver afleveret hos andet familie og hentet i skolen da de ikke ønsker at komme her på nogen måder og ikke ønsker at se min mand 

Anmeld Citér

28. november 2018

God-mor

Carina:-) skriver:

Eller også er det noget forfærdeligt hun har budt sine forældre.

Vi aner ingenting , men selv forældre kan få nok ....

Hvis de er så afstumpede og tarvelige ville få næppe lade dem have hendes børn i deres varetægt. 

Men vi kan gætte og spekulere. Tænker ikke ts vil ud med årsagen til brudet siden hun er tavs. 

Men hun skylder jo heller ikke nogen en forklaring.

Ja det kan da godt være at hun har budt sine forældre noget forfærdeligt, og hvis det er tilfældet så er det muligvis forståeligt. Men det kan ingen af os afgører, når vi ikke har hørt hele historien. Som du også selv skriver  Jeg har dog selv svært ved at komme på en årsag til at jeg ville slå hånden af mine børn. Om de så begik den værste forbrydelse er de stadig mine børn. Sat helt på spidsen. 

Men det lader ikke til at TS vil sige, hvad årsagen er og derfor kan vi kun svarer ud fra fornemmelser og gisninger. Jeg syntes bare at TS lyder som om at hun gerne vil løse problemerne, men at de slet ikke ønsker dialog, og det forstår jeg ikke. Men hvis jeg kendte historien, så kunne det være man kunne forstå. 

Anmeld Citér

29. november 2018

Anonym trådstarter

Jeg er fundet sammen med en mand der er noget ældre end mig vi har været gift i 4 år kærester i 7 de har aldrig kunne lide ham men jeg elsker ham vi har haft op og nedtur har alle da han skulle under kniven valgte  vi ikke at sige noget om dato før efter da min mand og forældre ikke er tætte og han gerne vil have ro... 

Dette blev de meget sure over så er det noget med min mor ikke måtte være med til fødslen af den lille at vi valgte først at skrive til nogen 7 timer efter hun er født... 

Der blev de så vrede at der gik over 1 uge før de kom. 

De kom til dåben men de gav ingen gave.. 

De ønsket ikke at komme da den lille blev 1 år og sendt heller ingen gave til tros for at de to store fik gave de havde fødselsdag 2 mdr før og den a den 1 uge før den lille.... 

Der er rigtig meget og kan og vil ikke skrive alt men det var lidt af det 

Anmeld Citér

29. november 2018

Camillos

Anonym skriver:

Jeg er fundet sammen med en mand der er noget ældre end mig vi har været gift i 4 år kærester i 7 de har aldrig kunne lide ham men jeg elsker ham vi har haft op og nedtur har alle da han skulle under kniven valgte  vi ikke at sige noget om dato før efter da min mand og forældre ikke er tætte og han gerne vil have ro... 

Dette blev de meget sure over så er det noget med min mor ikke måtte være med til fødslen af den lille at vi valgte først at skrive til nogen 7 timer efter hun er født... 

Der blev de så vrede at der gik over 1 uge før de kom. 

De kom til dåben men de gav ingen gave.. 

De ønsket ikke at komme da den lille blev 1 år og sendt heller ingen gave til tros for at de to store fik gave de havde fødselsdag 2 mdr før og den a den 1 uge før den lille.... 

Der er rigtig meget og kan og vil ikke skrive alt men det var lidt af det 

Øv de opfører sig da som børnehave børn..... Kan godt forstå det må være svært for dig. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.