Tidligere tnbc (med ny profil)
Anonym skriver:
Ja som overskriften siger har jeg ingen forældre mere de har valgt tilbage i August at de ikke ønsker at have noget med mig og min familie mere... Eller de vil se mine to store børn men ikke den lille
Vi har gjort hvad vi kunne og der kan pt ikke gøres mere ved det havde håbet de var kommet til fornuftige men virker ikke til det sker...
Jeg vi er da utrolig ked af det men der er sket nogen ting her i forløbet jeg aldrig ville kunne tilgive dem for at have gjort...
Men fuck hvor er det hårdt syntes det er så svært at komme vider er ligeglad med mig selv men åh mine børn hvordan skal man forklar dem at deres mormor og morfar ikke kommer til jul fødselsdag osv da de ikke ønsker at komme i vores hjem da de ikke ønsker at se mig og min mand hvordan skal vi forklar den lille om et års tid at hun ingen mormor og morfar har da de har valgt hende fra de stor bliver hentet i skolen og vi henter dem ved andet familie... 

Hvordan kommer vi som familie vider og hvordan lære jeg at leve med det at jeg ingen forældre har mere
Jeg ville ALDRIG acceptere at mine forældre kun ville se to af mine børn. Det er SÅ barnlig opførsel. Jeg kunne acceptere at de ikke ville se mig(Men der sku fandeme være en god grund. ) Men aldrig om jeg ville acceptere den der opførsel. Hvorfor vil de ikke se den lille?
Hvor gamle er børnene(de er i hvert over 6) og hvor ofte har de været hos dem siden august?
Så kan man vel godt forklare dem at der mormor/morfar ikke kommer.
Jeg ved godt at det kan være meget personligt, om hvorfor de har valgt at fravælge dig. Har du søskende? Snakket med andre familie medlemmer?
Men det er sku svært, når der er børn, hvis børnene er glade for dem, men føj en opførsel fra voksne mennesker, at fravælge et lille barn. Den værste forskelsbehandling nogensinde.
Jeg havde været SÅ gal på mine børnenes vegne, for det er dig og din mand der bliver den onde i deres øjne, hvis I siger de ikke må besøge dem.
Anmeld
Citér