Ingen forældre mere :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.742 visninger
22 svar
30 synes godt om
24. november 2018

Anonym trådstarter

Ja som overskriften siger har jeg ingen forældre mere de har valgt tilbage i August at de ikke ønsker at have noget med mig og min familie mere... Eller de vil se mine to store børn men ikke den lille 

Vi har gjort hvad vi kunne og der kan pt ikke gøres mere ved det havde håbet de var kommet til fornuftige men virker ikke til det sker...

Jeg vi er da utrolig ked  af det men der er sket nogen ting her i forløbet jeg aldrig ville kunne tilgive dem for at have gjort...  

Men fuck hvor er det hårdt syntes det er så svært at komme vider er ligeglad med mig selv men åh mine børn hvordan skal man forklar dem at deres mormor og morfar ikke kommer til jul fødselsdag osv da de ikke ønsker at komme i vores hjem da de ikke ønsker at se mig og min mand hvordan skal vi forklar den lille om et års tid at hun ingen mormor og morfar har da de har valgt hende fra de stor bliver hentet i skolen og vi henter dem ved andet familie... 

Hvordan kommer vi som familie vider og hvordan lære jeg at leve med det at jeg ingen forældre har mere 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. november 2018

Camillos

Anonym skriver:

Ja som overskriften siger har jeg ingen forældre mere de har valgt tilbage i August at de ikke ønsker at have noget med mig og min familie mere... Eller de vil se mine to store børn men ikke den lille 

Vi har gjort hvad vi kunne og der kan pt ikke gøres mere ved det havde håbet de var kommet til fornuftige men virker ikke til det sker...

Jeg vi er da utrolig ked  af det men der er sket nogen ting her i forløbet jeg aldrig ville kunne tilgive dem for at have gjort...  

Men fuck hvor er det hårdt syntes det er så svært at komme vider er ligeglad med mig selv men åh mine børn hvordan skal man forklar dem at deres mormor og morfar ikke kommer til jul fødselsdag osv da de ikke ønsker at komme i vores hjem da de ikke ønsker at se mig og min mand hvordan skal vi forklar den lille om et års tid at hun ingen mormor og morfar har da de har valgt hende fra de stor bliver hentet i skolen og vi henter dem ved andet familie... 

Hvordan kommer vi som familie vider og hvordan lære jeg at leve med det at jeg ingen forældre har mere 

Når du er så ked af det ville en mægler for at løse jeres problemer ikke være en ide? Kender ikke til jeres problemer det skriver du intet om.... 

Anmeld Citér

24. november 2018

Anonym trådstarter

Camillos skriver:

Når du er så ked af det ville en mægler for at løse jeres problemer ikke være en ide? Kender ikke til jeres problemer det skriver du intet om.... 

Det kan ikke løses desværre alt er prøvet af

Men havde alle ikke håbet og regnet med ens forældre altid var er der 

Håber bare jeg snart kan finde ro 

Anmeld Citér

24. november 2018

StineW79

Profilbillede for StineW79

Nu spørg jeg og du behøver self ik at svare, men hvorfor vil de gerne se de store børn og ik den lille??

Hvor gamle er jeres børn?

Jeg tror desværre at jeg, ville blive så firkantet, at de enten ku se alle børn, eller ingen børn. 

At de så ik ville se mig, ville jeg godt ku acceptere, men forskelsbehandlingen af børnene, ville jeg aldrig acceptere. Vh Stine 

Anmeld Citér

24. november 2018

Camillos

Anonym skriver:

Det kan ikke løses desværre alt er prøvet af

Men havde alle ikke håbet og regnet med ens forældre altid var er der 

Håber bare jeg snart kan finde ro 

Selvfølgelig havde du det, det har alle! Øv hvor er det en dum situation... Men som en anden skriver hvis de vil se de store og ikke den lille ville jeg nok sige de ikke kunne se de store mere... Synes det er synd med forskelsbehandlingen.. Men det er jo så også synd for de store hvis de ikke må se mormor og morfar mere.. 

Anmeld Citér

24. november 2018

Carina:-)

Det er svært at give et input ,når vi ikke ved hvad der ligger bag.

Jeg har selv valgt mine forældre fra- og ja det er svært og tog en del år i mit voksenliv at erkende jeg var nødt til det for selv at overleve.

Du er voksen,og jeg tænker ( uden at vide det) at ens forældre vælger ikke en fra bare fordi. Det er en voldsom process selv for dem der vælger fra- og ikke ngoet man bare lige gør Der ligger for det meste årelange overvejelser og man går i en form for sorg når man træffet sådan en stor beslutning,også selv om den er den rigtige. 

Og når du selv siger alt er prøvet ,men de ønsker ikke kontakt- så må du acceptere det ,- forstår ikke forskelsbehandlingen af jeres børn.

men vælger at tænke dine forældre nok har en god grund....

Slut fred med at sådan er det- respektere dine forældres grænser. evt få noget proff hjælp til at komme til forståelse af hvad der gik galt siden dine forældre har valgt dig fra. 

Anmeld Citér

24. november 2018

Babilooo

Kam du fortælle lidt mere om hvad det er sket og forsøgt..?

Anmeld Citér

24. november 2018

God-mor

Anonym skriver:

Hvorfor tillader i at de ser to børn, når de ikke vil den yngste? Jeg havde ikke tilladt det. Det er deres beslutning at de ikke vil se jer, og så er det jer allesammen. Jeg er helt med på at børnene ikke skal tages som gidsler og at de har godt af at have gode bedsteforældre. Men lige i det her tilfælde ville jeg ikke lade de store se dem, fordi det er slet ikke OK overfor den yngste i har + det må være underligt at være hos dine forældre når de har fravalgt alle jer andre. Har godt nok ondt af dig, og de må være nogle meget afstumpede mennesker, at vælge deres eget barn fra. I skal da virkelig have gjort noget forfærdeligt for at jeg ville kunne forstå det valg. 

Anmeld Citér

24. november 2018

Carina:-)

God-mor skriver:

Hvorfor tillader i at de ser to børn, når de ikke vil den yngste? Jeg havde ikke tilladt det. Det er deres beslutning at de ikke vil se jer, og så er det jer allesammen. Jeg er helt med på at børnene ikke skal tages som gidsler og at de har godt af at have gode bedsteforældre. Men lige i det her tilfælde ville jeg ikke lade de store se dem, fordi det er slet ikke OK overfor den yngste i har + det må være underligt at være hos dine forældre når de har fravalgt alle jer andre. Har godt nok ondt af dig, og de må være nogle meget afstumpede mennesker, at vælge deres eget barn fra. I skal da virkelig have gjort noget forfærdeligt for at jeg ville kunne forstå det valg. 

Hvorfor er man afstumpet fordi man vælger et familiemedlem fra?

Jeg har valgt mine forældre fra pga min barndom der bestod af psykisk terror og fysisk vold også op i voksenlivet.

Er det så mig der er afstumpet fordi jeg for at overleve sagde stop? 

Anmeld Citér

24. november 2018

God-mor

Carina:-) skriver:

Hvorfor er man afstumpet fordi man vælger et familiemedlem fra?

Jeg har valgt mine forældre fra pga min barndom der bestod af psykisk terror og fysisk vold også op i voksenlivet.

Er det så mig der er afstumpet fordi jeg for at overleve sagde stop? 

Jeg syntes der er forskel på forældre og børn. Forældre der vælger deres børn fra og kun vil se to ud af tre børnebørn er afstumpet. I min verden. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.