Jeg tænker, at du mere end at anskaffe fx Angel sound som også kan give bekymringer og som jeg pt kun har hørt jordemødre fraråde, så skal du lære at trække vejret dybt ned i maven og finde roen.
Ja der kan ske tusind ting, men der er størst sandsynlighed for der intet sker andet end du om cirka 20 uger får en dejlig sund baby ud i armene og skal begynde på er nyt kapitel igen fyldt med angst og bæven for det lille væsen.
Jeg ved det kan være svært, har selv haft to graviditeter fyldt med frygt fordi jeg havde mistet. Men jeg lod ikke mig selv blive i frygten, for hvad skulle jeg bruge den til? Jeg bestemte mig for at være gravid en dag af gangen og nyde det. Lad os nu lege at du vitterlig har en MA, vil du så være mindre ked af det, mindre i sorg hvis du opdager den med en Angel sound i næste uge end til MD 4 dage senere? Du kan lige nu ikke ændre noget, ved godt det lyder hårdt, men så tidligt i graviditeten kan du kun lade naturen gå sin gang. Senere når du mærker liv hver dag, så kan du ved at være obs forældre....
Anmeld
Citér