Jeg er ved at blive bekymret!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. november 2018

Anonym trådstarter

L-mor skriver:

Jeg bliver bare nysgerrig - hvorfor har du ikke været til MD?

Jeg har fået tid bare lidt senere end normalt tænker jeg? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. november 2018

Anonym trådstarter

koeapabshicar skriver:

Der er intet at bekymre dig for. Hvis du har foranliggende moderkage er baby slet ikke stærk nok endnu til at sparke så du kan mærke det. Det havde jeg også og lige pludseligt omkring uge 24 der kom de fine små spark alligevel. Så jeg tror på det kommer :-)

Tak, det beroliger mig lidt. Jeg har ik set baby i nogle uger efterhånden så bliver da lidt nervøs for om der stadig er liv derinde. 

Anmeld Citér

13. november 2018

L-mor

Anonym skriver:

Jeg har fået tid bare lidt senere end normalt tænker jeg? 

Ok. Så det er mest for at berolige dig inden MD? 

Du er jo også inde i det lange stræk mellem læge- og jordemoderaftaler. Tro mig, du får nok af sidstnævnte i de sidste uger

Jeg kender godt følelsen. Jeg mærkede liv tidligt, men kun et par gange og så en lang pause på 5-6 uger. Derefter mærkede jeg det hver dag, men kun morgen og ind imellem aften. Og så henover dagen i en periode og så faldt niveauet de sidste uger - helt efter bogen, men alligevel ikke så rart.

Det var så dejligt til MD at se den lille perfekte baby, der bare skulle blive større.

Anmeld Citér

13. november 2018

Anonym trådstarter

L-mor skriver:

Ok. Så det er mest for at berolige dig inden MD? 

Du er jo også inde i det lange stræk mellem læge- og jordemoderaftaler. Tro mig, du får nok af sidstnævnte i de sidste uger

Jeg kender godt følelsen. Jeg mærkede liv tidligt, men kun et par gange og så en lang pause på 5-6 uger. Derefter mærkede jeg det hver dag, men kun morgen og ind imellem aften. Og så henover dagen i en periode og så faldt niveauet de sidste uger - helt efter bogen, men alligevel ikke så rart.

Det var så dejligt til MD at se den lille perfekte baby, der bare skulle blive større.

Det handler jo nok i bund og grund at jeg er skide bange for en missed abortion , mest af alt fordi jeg jo ik kan mærke liv og ikke har set baby i nogen uger efterhånden. Og så læser man jo så meget  

jeg prøver at tænke positivt, men nogengange tager tankerne bare over. Jeg glæder mig utrolig meget til MD scanning så jeg kan se af lille fisen har det godt derinde og der ikke er grund til bekymring! 

Anmeld Citér

13. november 2018

Anonym

Anonym skriver:

Er der en du kan anbefale? Jeg har godt tænk tanken at købe sådan en, men er det ik svært at finde hjertelyd med sådan en? 

Jeg brugte en angelsound og synes faktisk det var forholdsvist nemt at fange hjertelyden specielt når du er så langt henne 

Anmeld Citér

13. november 2018

Anonym

Jeg mærkede først baby fra 28+ og derefter var det ekstrem sparsomt da moderkagen lå foran 

Anmeld Citér

13. november 2018

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg mærkede først baby fra 28+ og derefter var det ekstrem sparsomt da moderkagen lå foran 

Hold da op, det var sent. Hvordan mærkede du det så? 

Anmeld Citér

13. november 2018

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg brugte en angelsound og synes faktisk det var forholdsvist nemt at fange hjertelyden specielt når du er så langt henne 

Men er der ikke mange der frabeder den? hvor er din fra? 

Anmeld Citér

13. november 2018

Anonym

Anonym skriver:

Men er der ikke mange der frabeder den? hvor er din fra? 

Købte den på en hjemmeside kan ikke huske hvor.... Jo der er nogle der ikke synes om det .. Men det har været en redning for mig. 

Anmeld Citér

13. november 2018

Anonym

Anonym skriver:

Jeg er idag 20+5 og jeg har endnu ikke mærket min baby jeg ved godt jeg først SKAL kunne mærke babyen i uge 24, men alligevel kan jeg ik lade være med at tænke om alt nu er som det skal være. Jeg har endnu ik været til MD scanning og begynder at blive  mange for om jeg mon har haft en MA? 

Købte den på med24. Dk 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.