Jeg er ved at blive bekymret!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.634 visninger
23 svar
3 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
13. november 2018

Anonym trådstarter

Jeg er idag 20+5 og jeg har endnu ikke mærket min baby jeg ved godt jeg først SKAL kunne mærke babyen i uge 24, men alligevel kan jeg ik lade være med at tænke om alt nu er som det skal være. Jeg har endnu ik været til MD scanning og begynder at blive  mange for om jeg mon har haft en MA? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. november 2018

Lisette W

Anonym skriver:

Jeg er idag 20+5 og jeg har endnu ikke mærket min baby jeg ved godt jeg først SKAL kunne mærke babyen i uge 24, men alligevel kan jeg ik lade være med at tænke om alt nu er som det skal være. Jeg har endnu ik været til MD scanning og begynder at blive  mange for om jeg mon har haft en MA? 

Nogle kommer aldrig til at mærke baby har jeg hørt. Det har noget at gøre med hvordan moderkagen ligger. Men prøv at drikke noget iskoldt og lig dig på ryggen på gulvet og slap helt af. Tag en hovedepude med. Giv dig god tid. Du kan evt. Også nusse massere maven lidt i mens du ligger der

Anmeld Citér

13. november 2018

Anonym trådstarter

Lisette W skriver:

Nogle kommer aldrig til at mærke baby har jeg hørt. Det har noget at gøre med hvordan moderkagen ligger. Men prøv at drikke noget iskoldt og lig dig på ryggen på gulvet og slap helt af. Tag en hovedepude med. Giv dig god tid. Du kan evt. Også nusse massere maven lidt i mens du ligger der

Hej. Jeg har prøvet med det kolde vand :/ 

jeg ved min moderkage ligger fortil og jeg ved der kan gå længere tid for mig end dem hvor den ligger bagtil, men kan alligevel ik lade være med at tænke 

Anmeld Citér

13. november 2018

Anonym

Anonym skriver:

Hej. Jeg har prøvet med det kolde vand :/ 

jeg ved min moderkage ligger fortil og jeg ved der kan gå længere tid for mig end dem hvor den ligger bagtil, men kan alligevel ik lade være med at tænke 

Køb en angelsound der kan du høre hjertelyd, havde det på samme måde, mærkede først liv i uge 25 i begge mine graviditeter  Angel sound en hjalp mig og beroligede mig

Anmeld Citér

13. november 2018

Soonmom

Jeg har begge gange først kunne mærke noget efter uge 20, så ro på  

Anmeld Citér

13. november 2018

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Køb en angelsound der kan du høre hjertelyd, havde det på samme måde, mærkede først liv i uge 25 i begge mine graviditeter  Angel sound en hjalp mig og beroligede mig

Er der en du kan anbefale? Jeg har godt tænk tanken at købe sådan en, men er det ik svært at finde hjertelyd med sådan en? 

Anmeld Citér

13. november 2018

Anonym trådstarter

Soonmom skriver:

Jeg har begge gange først kunne mærke noget efter uge 20, så ro på  

Men jeg er jo i 21 graviditetsuge?

Anmeld Citér

13. november 2018

Soonmom

Anonym skriver:

Men jeg er jo i 21 graviditetsuge?

Ja, men kun i uge 20, så mon ikke det kommer inden for den næste uge/14 dage

Anmeld Citér

13. november 2018

koeapabshicar

Der er intet at bekymre dig for. Hvis du har foranliggende moderkage er baby slet ikke stærk nok endnu til at sparke så du kan mærke det. Det havde jeg også og lige pludseligt omkring uge 24 der kom de fine små spark alligevel. Så jeg tror på det kommer :-)

Anmeld Citér

13. november 2018

L-mor

Anonym skriver:

Jeg bliver bare nysgerrig - hvorfor har du ikke været til MD?

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.