Hjælp!! hvilken te???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. oktober 2018

Skovrup

Profilbillede for Skovrup
Read the baby, not the books.

Herhjemme er vi også kæmpe the drikkere, vi drikker 10-12 forskellige slags the’er og der ryger et par kander om dagen. Vi køber the i store mængder ved en rigtig the handel  

Men når vi er ude hos andre, drikker vi det vi får serveret, vi er bare glade for at blive inviteret og det ikke på grund af det vi får serveret vi kommer. 

Vi har selv en kaffe brygger og vi har bønner til hvis der kommer gæster der drikker kaffe, men jeg aner ikke om det en god kaffe, men vi har lige lidt som alternativ  

Så var jeg i dine sko ville jeg nok bare købe en the der er nem for dig at have stående og ikke for dyr, og så ikke bekymre mig så meget for om det er den korrekte the. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. oktober 2018

Bellabum

Enig i at det er meget individuelt hvad man kan li.

Hvis vi snakker simplere ting er jeg også glad for kvæde the, men kan absolut ikke drikke grøn the. Så vil jeg hellere bare drikke vand. 

Hvis der bliver serveret frugtthe/lipton eller lignende så drikker jeg fint det, men det er da ikke nogen smagsoplevelse og drikker også mindre end hvis det er ordenlig the

Lige pt. drikker vi hvid the, og ja temperaturen på vandet skal være 80-85 grader, men står jo ikkeog måler temperaturen. Koger bare vandetog lader det stå og køle lidt før jeg hælder det over.... Så behøver ikke være så avanceret  

Anmeld Citér

28. oktober 2018

StineW79

Profilbillede for StineW79

Jeg er også meget glad for the, og må indrømme at jeg bare overhovedet ik ka udstå grøn the. Så hvis det blev sat på bordet, ville jeg sige pænt nej tak.

Og jeg ville ha dårlig samvittighed, hvis jeg fandt ud af, at mine venner, havde været ude og købe dyr the for min skyld.

Jeg ka feks bedst li sort the. Frugt the er fint nok, men jeg er klart mest til kvæde the. Hvilket jo forresten også fået i mange forskellige varianter. Vh Stine 

Anmeld Citér

28. oktober 2018

Fitmommyherning

Jeg kan godt lide powerthe fra tigeren

Anmeld Citér

28. oktober 2018

Mortil2drenge<3

Pukka te er rigtig godt 

Anmeld Citér

29. oktober 2018

Mullemee

Søstrene Grene har også god the i mange forskellige varianter.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.