Hjælp!! hvilken te???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.302 visninger
25 svar
10 synes godt om
27. oktober 2018

Momselomse

Profilbillede for Momselomse

Hej, vi får  (te-drikkende) gæster på besøg. Vi er ikke selv tedrikkere, og er på helt bar bund ift. hvilken te vi kan servere. Normalt kører vi i pickwic meeeeen....Det kunne være rart rart at finde noget andet godt/lidt anderledes. Pft

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. oktober 2018

Babilooo

Pickwic er lige så slemt som medova for rigtige thedrikkerede .

Perch er altid fantastisk. Du kan købe god the i Magasin. Jeg ville købe løs the og ikke posethe. 

Der er MEGET stor forskel på the - det er forskellen på en barista kaffe og neskaffe

Anmeld Citér

27. oktober 2018

Momselomse

Tjullehej skriver:

Pickwic er lige så slemt som medova for rigtige thedrikkerede .

Perch er altid fantastisk. Du kan købe god the i Magasin. Jeg ville købe løs the og ikke posethe. 

Der er MEGET stor forskel på the - det er forskellen på en barista kaffe og neskaffe

Åhhh Gud

Det er slemt!

Jeg må hitte på noget!

Tak

Anmeld Citér

27. oktober 2018

Babilooo

Nå ja .. når du køber god the så betyder temperatur og trækketiden alt... som i virkeligt ALT.

der står på pakken hvad vandet skal have af temperatur og tiden for trækkeperioden. 

Du skal ca bruge 12g til en liter vand. Grøn og hvid baseret the skal være vand der er 85 grader ca. Og ved sort the er 95/100 grader. 

Mange thedrikkere jeg kender foretrækker de hvide og grønne the. 

Måske bliver I selv omvendt når I får smagt god the

jeg drikker ca en kande om dagen.

Anmeld Citér

27. oktober 2018

Babilooo

Teselskabet er også godt.

ligger i Gentofte.

men både teselskabet og Perch kan bestilles online. 

Anmeld Citér

27. oktober 2018

IenFart

Profilbillede for IenFart

Chaya the har et par butikker i det nordsjællandske og man kan bestille på nettet på chaya.dk. De har også virkelig meget at vælge imellem.

Anmeld Citér

27. oktober 2018

Momselomse

Tjullehej skriver:

Nå ja .. når du køber god the så betyder temperatur og trækketiden alt... som i virkeligt ALT.

der står på pakken hvad vandet skal have af temperatur og tiden for trækkeperioden. 

Du skal ca bruge 12g til en liter vand. Grøn og hvid baseret the skal være vand der er 85 grader ca. Og ved sort the er 95/100 grader. 

Mange thedrikkere jeg kender foretrækker de hvide og grønne the. 

Måske bliver I selv omvendt når I får smagt god the

jeg drikker ca en kande om dagen.

Det blir ALT for teknisk for mig! Jeg er en neskaffe-pige og det siger jo rigtig meget om mig og mit 'forhold til kvalitet'. Tak for dine inputs

Anmeld Citér

27. oktober 2018

Momselomse

IenFart skriver:

Chaya the har et par butikker i det nordsjællandske og man kan bestille på nettet på chaya.dk. De har også virkelig meget at vælge imellem.

Tak for dit input

Det bliver bare så 'kompliceret' altsåDe hader alm. te og jeg ORKER næsten ikke at skulle bestille og undersøge nettet...vi er IKKE begejstrede for te herhjemme kan du nok høre

Det kunne være super med én bestemt te der fandtes nede i mit lokale supermarked og som ikke kræver nogle the-dimser og forskellige gram alt efter det hele

Anmeld Citér

27. oktober 2018

L-Lotte

Momselomse skriver:

Tak for dit input

Det bliver bare så 'kompliceret' altsåDe hader alm. te og jeg ORKER næsten ikke at skulle bestille og undersøge nettet...vi er IKKE begejstrede for te herhjemme kan du nok høre

Det kunne være super med én bestemt te der fandtes nede i mit lokale supermarked og som ikke kræver nogle the-dimser og forskellige gram alt efter det hele

Hvis de hader alm the så få dem til selv at tage en tre med de kan lide, så sørger du for tilbehøret.

Anmeld Citér

27. oktober 2018

Momselomse

L-Lotte skriver:

Hvis de hader alm the så få dem til selv at tage en tre med de kan lide, så sørger du for tilbehøret.

Ja men tænker at det er værterne der sørger for det 'rigtige'..men det er jo bare rigtig svært det overvejer jeg lige.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.