Jeg er lige kommet hjem fra en fødselsdag ved min svigerfamilie og havde min lille nye baby med. De havde alle glædet sig meget til at se hende!
Nu er det desværre sådan at vores pige græder rigtig meget! Hun har bøvl med maven og ud over det tror jeg at hun er ved at starte på hendes 2. tigerspring. Som forventet græd hun også i dag. På trods af det var der en oldemor, en faster og en farmor der meget gerne ville holde, komme med gode råd og kommenterer på min måde at trøste på. Jeg forsøgt at sætte mig ind i et andet rum for st få lidt ro til at trøste og amme, men der fik jeg ikke lov at sidde i fred særlig længe.
Jeg kan normalt rigtig godt li min svigerfamilie, men det her var simpelthen så grænseoverskridende! Det er hårdt nok at håndterer en baby der græder så meget, men når man så samtidig skal forsvare sin måde at gøre tingene på!
Jeg ville ønske at jeg var blevet hjemme, eller havde sagt fra! Det er desværre nemt at være bagklog og nu sidder jeg her og er rigtig ked af situationen.
Jeg ved ikke hvad jeg vil med dette opslag, andet end at få lidt luft...
Anmeld
Citér