Hvor ammer I når I er ude?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. oktober 2009

Diana...

Når jeg var i Bilka ramte det altid med Lucas blev sur og ville have med kun bilka ingen andre super markeder ha ha men jeg ammet ham mens jeg gik og handlet så havet jeg bare en trøjen ned over så man ikke kunne se brystet.

Hvis jeg var ude på strøget el gå gaden eller andet jamen så ville jeg finde et sted at sætte mig ind og amme.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. oktober 2009

Mira0911

Jeg er meget glad for jeg ikke må amme... Og min bluefærdighed, ændre sig ikke... Der er en grund til det...

Har det fint med ikke at amme...

Anmeld

19. oktober 2009

Ansemusen

Jeg synes det er den mest naturlige ting i verden! Selvfølkgelig behøver man ikke flashe hele herligheden! Men diskret amning forstår jeg simpelthen ikke er forbudt på fx. mange caféer. Hvor skal man så gå hen? Jeg forstår godt moren kan føle sig forlegen, men forstår ikke at andre bliver forargede over at man giver et lille barn mad, så længe man tager hensyn!

Anmeld

19. oktober 2009

vatten

Jeg er meget blufærdig, og Mathias var en skovl til at få fat i brystet, så jeg kunne flashe bryst i op til fem minutter med en skrigende unge. Derfor ammede jeg altid på toiletter, hvis jeg var ude. Hos folk lånte jeg et værelse.

Men jeg har ammet på togtoiletter, toiletter i centre og Magasin.. Ikke så lækkert, men hellere det, end vise bryster til alle.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.