Hvor ammer I når I er ude?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. oktober 2009

N&J

Jeg brugte også stofbleer over skulderen til at starte med.. ammer stadig og "smider hende bare på nu uden at flashe bevidst, er dog kommet til at flashe ubevidst på en cafe hvor hun var hoppet af og jeg ikke havde opdaget det, det var der så en ung fyr der havde da min kusine påpegede det..  men jeg tager det nu ikke så tung, glemmer altid stofbleer for tiden, så bruger mit tørklæde i de tilfælde, men Nikita har det med at hive det ned.. så... godt at det efterhånden er meget sjældent at jeg er nødt til at give hende mad ude..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. oktober 2009

Vingummien

Nikitas mor skriver:

Jeg brugte også stofbleer over skulderen til at starte med.. ammer stadig og "smider hende bare på nu uden at flashe bevidst, er dog kommet til at flashe ubevidst på en cafe hvor hun var hoppet af og jeg ikke havde opdaget det, det var der så en ung fyr der havde da min kusine påpegede det..  men jeg tager det nu ikke så tung, glemmer altid stofbleer for tiden, så bruger mit tørklæde i de tilfælde, men Nikita har det med at hive det ned.. så... godt at det efterhånden er meget sjældent at jeg er nødt til at give hende mad ude..

Hehe, minder mig om en jeg så på en cafe også hvor ungen havde sluppet uden moren havde lagt mærke til det og der stod en stråle ud hehe. Moren ku heldigvis grine af det da hun opdagede det

Anmeld

17. oktober 2009

JonTri

Jeg var såmænd også meget blufærdig inden jeg fødte, men det gik hurtigt over. Jeg havde en top på under trøjen, man lige kunne vippe ned, og så er der ikke meget at flashe. Desuden ændrer ens blufærdighedsgrænse sig. Det er heldigvis de færreste der ser skævt til amning og man lærer at være diskret.

Held og lykke med den lille...

Anmeld

17. oktober 2009

Sara.

Zafir skriver:

Jeg stoppede bare Idun ind under blusen. Ammede alle steder. Der var sjældent nogen der opdagede det. Havde hende liggene og spise i en time på en restaurant og tjeneren havde slet ikke opdaget at vi havde et barn med

Jeg er stor tilhænger af IKKE at vise mælkejunger til hele verdenen og endnu større tilhænger af at ens barn ikke skal sulte når man er ude..

nemlig

Anmeld

18. oktober 2009

BetonSlotsPrinsesserne

kommende-mor skriver:

Har termin her d. 26/10-09, og noget af det jeg er kommet til at spekulere en del på  er - hvor ammer I når I er ude?

F.eks på en strøg tur med barnevognen, eller hvis Baby bliver sulten midt i Føtex?

Er nemlig selv ret blufærdig - så kan slet ikke forestille mig sidde et offentlig sted og amme

Christine, uge 38

Jeg ammede bar der hvor det lige passede mig bedst.. Fx på en trappe da en veninde og jeg var ude at shoppe. Ellers gik jeg rundt og ammede hende da vi var i babysam. Ammede også på restuarenter(staves?) Men der sørgede jeg bare for at sidde inderst så alle ikk kiggede- men det var mest for de andres skyld. HAr lidt den indstilling at når barnet er sulten, så det sulten!! Og folk ved da godt hvorfor trøjen lige kommer op- hvis ikke, så kig den anden vej

Anmeld

18. oktober 2009

Hjaltesmor

Jeg sætter mig bare på en bænk.

På strøger har jeg fx siddet foran Nikolajkirken og ammet, i tivoli har jeg sidder på en bænk ved springvandet. Og en gang stod jeg op foran indgangen til Netto (der var ingen bænk). Jeg har ofte siddet i bussen og ammet.

Jeg er så heller ikke blufærdig overhovedet. Hvis min dreng er sulten, så skal han have mad, så må de andre altså kigge væk, hvis de ikke vil se på det.

Anmeld

18. oktober 2009

Lullaby

Alle vegne hvor jeg kunne sidde. Ellers kan man købe en slynge og lægge dem ned når de skal have babs.

Anmeld

19. oktober 2009

Knudsen

Jeg er også meget blufærdig og var det også, da jeg ammede vores første barn..

Jeg bruger meget dynen. Jeg lægger ham på den, så kommer han op i højde så man næsten ikke kan se noget..

Når vi er ude at handle eller lign, sætter jeg mig ud i bilen og ammer og har der en stofble for.. Der synes jeg at vi sidder mere privat.. Har også sat på biblioteket, det var meget hyggeligt.. Vælger gerne børneafdelingen, der har de gode stole og sofaer..

Jeg har også altid en top indenunder som bare skubbes under brystet når resten løftes op.. Hvis jeg har en skjorte på, har jeg altid to toppe under...

Hvis vi er til en større fest eller lign, går jeg altid ind ved siden af.. Der er næsten altid et rum hvor man kan sidde uforstyrret..

Held og lykke med det hele

Anmeld

19. oktober 2009

mor_sabina

kommende-mor skriver:

Har termin her d. 26/10-09, og noget af det jeg er kommet til at spekulere en del på  er - hvor ammer I når I er ude?

F.eks på en strøg tur med barnevognen, eller hvis Baby bliver sulten midt i Føtex?

Er nemlig selv ret blufærdig - så kan slet ikke forestille mig sidde et offentlig sted og amme

Christine, uge 38

Jeg hæfter lige en stofble fast i bhstroppen så har han en fin lille hule Held og lykke

Anmeld

19. oktober 2009

Mca<3

Jeg har også altid været meget blufærdig ..

Er det egentlig ikke mere ,, Finder en lidt afsides bænk og sidder der , når først barnet er på ser ingen jo noget ..    Er vi til fest el andet med en masse mennesker sætter jeg mig også ud i bilen med ham ,,,

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.