Hej til dem, der evt. følger med.
Jeg føler et behov for lige at give en opdatering, selvom jeg ikke er blevet meget klogere på de 5 måneder, der er gået siden jeg oprettede tråden.
Mit barn har nu været tilset af fys, som har afledt, at mit barn er sansesensitivt og forholdsvis langt bagud både fin- og grovmotorisk.
Vi er udbredt for verbal dyspraksi og det er ikke den retning vi skal gå videre i. Dog henviste Gohar (speciallægen) til ganespaltecentreret for videre undersøgelser, hvor vi skal ind næste uge.
Psyk har observeret af to omgange og har nu taget beslutning om at lave en kognitiv test også. Det får vi forhåbentlig svar på i løbet af den næste måned.
Vi har indsendt ansøgning om udskudt skolestart, og afventer svar.
Så alt i alt ved vi ikke meget mere, men jeg følte alligevel et behov for at sætte noget på skrift. Det fylder utrolig meget med tanker og bekymringer, og jeg har svært ved at håndtere ikke at have nogen som helst anelse om, hvor vi er på vej hen.
Nogle gange får jeg en følelse af, at alt fagpersonalet har en klar vurdering af mit barn og årsagen til vanskelighederne - men de holder alle kortene tæt til kroppen og afventer at sidste mand vurderer... Det er svært at føle, de ved mere end de fortæller fordi det ikke er deres bord. Det ene øjeblik frygter jeg vi er på vej mod en eller anden diagnose - og det næste at mit barn er helt normalt, men at jeg som mor bare ikke har kunnet stimulere det godt nok..
Anmeld
Citér