Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Morogbarn skriver: Tillykke med beslutningen, og jeg er sikker på, at det nok skal gå. Der findes løsninger på næsten alt. Tænk på hvor meget glæde dine børn får af hinanden. Selvom det måske bliver lidt hårdt for forældrene . Opdater gerne når du har været til scanning
Tillykke med beslutningen, og jeg er sikker på, at det nok skal gå. Der findes løsninger på næsten alt. Tænk på hvor meget glæde dine børn får af hinanden. Selvom det måske bliver lidt hårdt for forældrene . Opdater gerne når du har været til scanning
Ja det er allerede rigtig hårdt nu med en på snart 3 og så en på 5 måneder men det går meget godt og skræmmer mig egentlig ikke med en til og har været heldig i mine 2 graviditeter hvor der ingen skavanker har været. Det kun fødslerne der driller,
Jeg skal nok komme med en opdatering
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Camillos skriver: Hvor er det dejligt at det har løst Sig for jer... Er glad for det blev den her beslutning... Ønsker jer held og lykke med familie forøgelsen...
Hvor er det dejligt at det har løst Sig for jer... Er glad for det blev den her beslutning... Ønsker jer held og lykke med familie forøgelsen...
Mange tak , vi er selv glade for den beslutning og har aftalt vi ikke skal vide kønnet denne gang
Anonym skriver: Mange tak , vi er selv glade for den beslutning og har aftalt vi ikke skal vide kønnet denne gang
Spændende . I har heller ikke så lang ventetid giv gerne update når du har været ved lægen
Jeg tror du har taget den helt rigtige beslutning
hvad sagde lægen??
CKJ skriver: Jeg tror du har taget den helt rigtige beslutning hvad sagde lægen??
Jeg skal allerede scannes mandag så jeg forhåbentlig kan nå nakkefold scanningen. Ellers synes han alt så fint ud han ville anbefale mig at få planlagt kejsersnit denne gang men det er noget jeg skal snakke med dem om her mandag også
Stort tillykke med familieforøgelse,selv om det ikke lige stod i kortene.
Anonym skriver: Stort tillykke med familieforøgelse,selv om det ikke lige stod i kortene.
Sådan er det nogle gange så kommer der små overraskelser
Tillykke med beslutningen :-)
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128