Hjælp
Jeg fødte for 5 måneder siden og mig og min mand har altid brugt kondom under sex efter fødslen ø.
Jeg har lige taget en test og det slet ikke planlagt men den er fandeme positiv
jeg har regnet ud hvornår vi Ca sidst havde sex da det ikke sker så tit har jeg regnet ud jeg ihvertfald er de 14 uger henne.. Hvor stor er chancen lige for det sker. Jeg har ikke engang haft min første mens endnu efter fødslen. Min 6 sans har bare fornemmet det og derfor tog jeg en test imorges har on and off haft lidt symptomer når jeg tænker tilbage
men har bare tænkt det er min krop der lige skal blive sig selv efter en graviditet og fødsel
Vi har os en søn på snart 3 år men jeg må ærlige indrømme jeg slet ikke er klar til endnu en baby og min krop er slet ikke efter en hårdt graviditet og fødsel for 5 måneder siden.
Jeg er meget imod abort personligt og ville aldrig gøre det normalt men i og med det er så uplanlagt og bare ikke passer ind i vores liv lige nu. Jeg synes der er rigeligt at se til med 2 små børn... Og vores økonomi vil pt. Heller ikke gå med 3 ble børn osv..
Kan man søge om sen abort eller kan jeg godt glemme alt om det hvis barnet er sundt og rask.... 
Anmeld
Citér