Tidligere tnbc (med ny profil)
Anonym skriver:
Respektere bestemt din holdning. Men synes ikke det ok at komme med sådan en kommentar, da jeg synes den var meget personligt rettet mod TS
nu taler jeg specielt om det midterste som jeg havde kopieret ind fra din egen kommentar.
Det du mener at Carina dømmer TS på, giver jo mening.
Hvis ALLE nægter at sige hej til en, er der to muligheder; Du har fornærmet eller flere personer/deres måde at arbejde på og de synes at du er for meget/irriterende, fordi du er ny. Eller at du har fornærmet en og de andre står bag hende.
Og ja jeg tror godt at TS kan han fornærmet dem, fordi hun kommer på første/anden dag og sætter spørgsmålstegn ved deres måde at gøre tingene ved. Det er tilladt at spørge før man gør noget(som ny) f.eks det med pigen, ja hun sov ikke, men derfor kunne det godt være at hun havde brug for at blive liggende lidt og vågne op/slappe af, før hun blev "smidt" ud på legepladsen.
Det er trist at du ser det som noget sindsygt negativt, men jeg ser det som; Hov det kan da godt være at jeg har kvajet mig, og så kan man snakke med sin kollega. Få en snak om hvad der gik galt, og få det ud af verden, i stedet for at opfører sig som om det man gør er rigtigt og de andre tager fejl.
Anmeld
Citér