Vagtlæge om lidt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. oktober 2009

H+S Skjolgborg.

har også prøve det og have tit blærebetændelse da jeg vente min datter og tro mig det kunne bare gøre ondt + svamp som jeg i den her gravidite har men blærebetændelse har jeg ikke haft siden i marts men jeg tager også trænebær piller tro mig en om dagen under hele graviditen er super godt og ikke skadeligt...

Så godt råd se af få købt dem og tag en om dagen ..

Udover det vokser babyen jo også så her er smerten pga det og pga svamp.. med min datter var det alle tre ting  men meste blærebetændelsen tro jeg avav + små blod.

Men træbærpiller er super gode lidt dyr men pyt...

Man kan også købe trænebær saft jeg er bre ikke vild med det.

Mvh Henriette 30+4

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. oktober 2009

H+S Skjolgborg.

P,s glemt lige af skrive af fra jeg vente til min datter (fra 1 dec og til marts nu her 2009 har jeg haft blærebetændelse hver 2-3 mdr..

Så ja jeg har haft det mega tit men ikke siden marts nu og tro på det er pga trænbærpillerne selvom om jeg af og til har glemt dem..

Mvh Henriette 30+4

Anmeld

17. oktober 2009

linemus

Puha, håber du har det meget bedre nu. Du kan ikke regne med de symptomer på blærebetændelse, som du kender i forvejen. Når man er gravid, kan det føles på helt andre måder fx ved kraftige smerter. Har pillerne hjulpet?

Knus Line

Anmeld

17. oktober 2009

Betina88

Håber virkelig din mavesmerte er væk i weekenden ..

Jeg  fingre for dig ..

Anmeld

19. oktober 2009

Bom

Hej Tøser..

Tak for jeres svar..

Jeg har stadig ondt i maven, nogle gange til at holde ud, andre gange kan jeg bare sætte mig ned og tude over det..

Jeg har besluttet mig for at tage på arbejde imorgen, da jeg er ved og blive sindsyg af at gå hjemme, så nu må vi se hvordan det går imorgen..

Knus Maria

Anmeld

19. oktober 2009

Ansemusen

Det lyder ikke spor rart  Men rigtig godt at det intet havde med baby at gøre! Det må du prøve at glæde dig over, når smerterne er for uudholdelige!

Mht. arbejde, synes jeg at du velfortjent kan blive hjemme uden at skulle have dåprlig samvittighed! Så du skal udelukkende gå på arbejde for din egen skyld!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.