Vagtlæge om lidt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.204 visninger
25 svar
0 synes godt om
16. oktober 2009

Bom

Ja jeg skal til vagtlæge om lidt...

Jeg var taget på arbejde i eftermiddag, havde dog lidt ondt i maven, men tænkte at det gik nok væk igen, men nej det blev bare værre og værre, til sidst kunne jeg næsten ikke gå.. Ringede grædende til min leder, som sendte mig hjem..

Nu sidder jeg bare med de vildeste mavesmerter, og venter på at kæresten kommer hjem, så vi kan køre til vagtlæge..

Håber bare at bebs har det godt derinde..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. oktober 2009

Nybagt mor

Åh - ikke rart. Håber alt er som det skal være, trods smerter!

Knus herfra

Anmeld

16. oktober 2009

Ayasmor

for at alt er som det skal med lille bebsen..

Knus

Anmeld

16. oktober 2009

Misjelle

Åh ha dog sikke noget .

alt hvad jeg har for at der ikke er noget galt. Jeg havde også ondt så meget at jeg hverken følte jeg kunne gå eller stå 2 gange i løbet af min graviditet. Håber at det er nogenlunde det samme, for der var alt i hvert fald fint med bebsen i maven.

Anmeld

16. oktober 2009

NaFe

Ja heller få det tjekket...håber nu alt er i tip top og den lille har det fint... det skal nok gå...

Anmeld

16. oktober 2009

oo

puha! den slags smerter er altid skræmmende, men man er næsten ved at dø af skræk når der så er en baby derinde jeg håber det er et eller andet "helt normalt" og at smerterne snart gå i sig selv igen. hvor langt er du henne??

Anmeld

16. oktober 2009

ønskebørn74

EEEJ SØDE.. HÅBER ALT VEL!!!

KÆMPE KRAMMER

LENE

Anmeld

16. oktober 2009

N&J

krydser fingerne for at det bare er helt normale smerter.. og baby har brug for meget plads..

Knuz fra Jane

Anmeld

16. oktober 2009

mortil(nichlasogmathias)

ej altså, håber alt er okay...... 

Anmeld

16. oktober 2009

Bom

Hej Tøser..

Så er vi kommet hjem fra vagtlægen, han mente det var en almindelig blærebetændelse, kan bare ikke forstå det skal gøre så pisse ondt..  Jeg har haft blærebetændelse 100 gange før, og har aldrig haft det så'n her.. Men han er jo den kloge, så må hellere tror på at det bare er det..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.