Vagtlæge om lidt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. oktober 2009

memuffin

vi er alle her... håber alt går godt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. oktober 2009

Bom

Tjuhl skriver:

puha! den slags smerter er altid skræmmende, men man er næsten ved at dø af skræk når der så er en baby derinde jeg håber det er et eller andet "helt normalt" og at smerterne snart gå i sig selv igen. hvor langt er du henne??

Håber også snart de går væk, men ja man er ved og dø af skræk..

Jeg er 11+1 idag..

Anmeld

16. oktober 2009

Bom

Misjelle skriver:

Åh ha dog sikke noget .

alt hvad jeg har for at der ikke er noget galt. Jeg havde også ondt så meget at jeg hverken følte jeg kunne gå eller stå 2 gange i løbet af min graviditet. Håber at det er nogenlunde det samme, for der var alt i hvert fald fint med bebsen i maven.

Hvordan havde du ondt da du var gravid?? Og hva fik du og vide der var "galt"??

Anmeld

16. oktober 2009

memuffin

jeg havde virkelig ondt i maven da jeg var i 14 uge og begyndte at bøde... vi tog til vagtlægen og han sage at det var fordi at livmoderen udvidede sig... måske er det det samme med dig?...

Anmeld

16. oktober 2009

mortil(nichlasogmathias)

Mini-Terp skriver:

en blærebetændelse i en graviditet kan gøre meget ondt, så ondt man faktisk tror man er ved at føde.. nogen kan slet ikke mærke de har det... meget underligt.. godt det "bare" er det..  de tjekkede dig for det ikk??

Anmeld

16. oktober 2009

Bom

karina22 skriver:

en blærebetændelse i en graviditet kan gøre meget ondt, så ondt man faktisk tror man er ved at føde.. nogen kan slet ikke mærke de har det... meget underligt.. godt det "bare" er det..  de tjekkede dig for det ikk??

Ja han tjekkede min urin, ellers tjekke han mig ikke.. Jo trykkede lidt på maven, men ellers ikke..

Nu ligger jeg bare på sofaen, men har det bare så dårligt overfor min arbejdsgiver..  For plejer aldrig og være syg..

Anmeld

16. oktober 2009

mortil(nichlasogmathias)

Mini-Terp skriver:

Ja han tjekkede min urin, ellers tjekke han mig ikke.. Jo trykkede lidt på maven, men ellers ikke..

Nu ligger jeg bare på sofaen, men har det bare så dårligt overfor min arbejdsgiver..  For plejer aldrig og være syg..

det skal du ikke have... du skal ikke overbelaste dig selv, du skal passe på dig selv og bebs.. og når man har så ondt er man ikke til nogen hjælp alligevel.. din chef forstår det sikkert godt... har du fået noget mod blærebetændelsen, det skulle hjælpe ret hurtigt..

synd du skal have så ondt, man bliver sku så bange..

Anmeld

16. oktober 2009

Bom

karina22 skriver:

det skal du ikke have... du skal ikke overbelaste dig selv, du skal passe på dig selv og bebs.. og når man har så ondt er man ikke til nogen hjælp alligevel.. din chef forstår det sikkert godt... har du fået noget mod blærebetændelsen, det skulle hjælpe ret hurtigt..

synd du skal have så ondt, man bliver sku så bange..

Nej det ved jeg godt, det siger min leder os, men har det stadig bare svært med og melde mig syg.. Jeg arbejder som assistent i hjemmeplejen, og når jeg melder mig syg, bliver min leder nød til og trække på de andre assistenter og vi er kun 5, så har det meget dårligt med det..

Min leder er nu rigtig sød, og har også sagt at hun ikke vil se mig resten af weekenden..

Ja jeg har fået 4 tbl og så skal jeg hente resten på apoteket imorgen formiddag..

Men tak søde, det er altid rart og få lidt ynk..

Anmeld

16. oktober 2009

mortil(nichlasogmathias)

Mini-Terp skriver:

Nej det ved jeg godt, det siger min leder os, men har det stadig bare svært med og melde mig syg.. Jeg arbejder som assistent i hjemmeplejen, og når jeg melder mig syg, bliver min leder nød til og trække på de andre assistenter og vi er kun 5, så har det meget dårligt med det..

Min leder er nu rigtig sød, og har også sagt at hun ikke vil se mig resten af weekenden..

Ja jeg har fået 4 tbl og så skal jeg hente resten på apoteket imorgen formiddag..

Men tak søde, det er altid rart og få lidt ynk..

godt du har så god en leder...  så du lige kan få slappet af....

Anmeld

16. oktober 2009

Misjelle

Mini-Terp skriver:

Det er jo ved at være et stykke tid siden nu, så kan ikke huske det helt præcist. Men mindes at hele underlivet bare smertede og trak op i maven. Det gik dog lidt i sig selv hvis jeg stod/sad helt stille. Men det gjorde rigtig rigtig avs. Jeg var på fødegangen og blive tjekket den ene gang og de kunne ikke finde årsagen .

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.