Erfaringer med name it flyverdragt til børnehave

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.977 visninger
20 svar
3 synes godt om
4. september 2018

anna111

Profilbillede for anna111

Nogle der kan fortælle hvordan name it flyverdragt holder til et aktivt børnehave barn har kik på en der har et vandsøjle tryk på 10,000. Som koster 699

Hun har ind til videre haft reima flyverdragt og har intet at klage over hos dem de holder godt og hun var altid tør de ligger dog i den dyre ende har dog fundet en til 799 og er i tvivl og jeg skal holde mig til den jeg plejer eller om name it flyverdragten skal have et forsøg 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. september 2018

Meyer

Profilbillede for Meyer

Jeg har da mine gik i børnehave købt dem, jeg har været super tilfreds, de har holdt ubeklageligt.

Anmeld Citér

4. september 2018

anna111

Meyer skriver:

Jeg har da mine gik i børnehave købt dem, jeg har været super tilfreds, de har holdt ubeklageligt.

Mange tak 

Kunne godt være jeg skulle give den et forsøg så 

Anmeld Citér

5. september 2018

Tine B

Jeg læste lige en artikel den anden dag om, at et vandsøjletryk på 3000 var alt rigeligt til at holde til leg i vandpytter eller i silende regn i DK.. 

Personligt, ville jeg aldrig give så mange penge for en flyverdragt.. Synes det er fuldkommen hul i hovedet at børnetøj/overtøj er så skide dyrt.. 

Men det er jo bare mig..  

Anmeld Citér

5. september 2018

anna111

Tine B skriver:

Jeg læste lige en artikel den anden dag om, at et vandsøjletryk på 3000 var alt rigeligt til at holde til leg i vandpytter eller i silende regn i DK.. 

Personligt, ville jeg aldrig give så mange penge for en flyverdragt.. Synes det er fuldkommen hul i hovedet at børnetøj/overtøj er så skide dyrt.. 

Men det er jo bare mig..  

Jeg ville så aldrig give mine en flyverdragt på med et vandsøjle tryk på mindre ind 8000 og med tæpede sømme for alt der inder ville på ingen måde holde dem tør 

Men alle her jo heldigvis forskellige holdninger 

Anmeld Citér

5. september 2018

Lenchick

Tine B skriver:

Men det er jo bare mig..  

Vandsøjletrykket falder efter hver vask, selv når man bruger outdoor vaskemiddel. 

Hvis 3000 er udgangspunktet, bliver flyverdragten meget ringe efter få vask. 

Vi køber altid med vandsøjletryk på over 8000 og vasker 3-4 gange i løbet af sæsonen

Anmeld Citér

5. september 2018

Christabelle

Ville heller ikke købe flyverdragt med under 8000 i vandsøjletryk. Min datter går i Skovbørnehave og har hvert år en Molo med 10000 i vandsøjletryk. Når det regner rigtig meget, eller der ligger sne og sjap så har de regntøj udover, da det ellers ikke holder dem helt tørre. 

Molo flyverdragt kan i øvrigt købes på deres lagersalg to gange om året til 600,- (normalpris 1400,-) så det behøver ikke være dyrt at købe 

Anmeld Citér

5. september 2018

Babilooo

Men det er jo bare mig..  

Det er et lavt vandsøjletryk og måske kan det holde tørt. Men det der er problemet med de billige dragter er ar sømmene ikke er vandtætte.

jeg har kun hørt dårligt om billige dragter og ville  klart købe en et årig Reima, ved de terre, Isbjørn der kan modstå vandsøjletryk på 10. 000-15.000 mm. Og som er tapet i sømmene og altid holder tørt og varmt. De er designet til det islandske klima.. og den danske vinter er sjældent kun vamdpytter.

Jeg har altid købt på udsalg til halv pris - det er jo også en mulighed. Tror vitterlig ikke på st en ny dragt til 300kr holder hverken tørt eller varmt. 

Anmeld Citér

5. september 2018

migxher

Vi havde name og sidste år både til børnehave og vuggestue. Det holdte fint både tør og varm. Jeg køber der fra igen i år

Anmeld Citér

5. september 2018

Babilooo

Smølfine123 skriver:

Det er et lavt vandsøjletryk og måske kan det holde tørt. Men det der er problemet med de billige dragter er ar sømmene ikke er vandtætte.

jeg har kun hørt dårligt om billige dragter og ville  klart købe en et årig Reima, ved de terre, Isbjørn der kan modstå vandsøjletryk på 10. 000-15.000 mm. Og som er tapet i sømmene og altid holder tørt og varmt. De er designet til det islandske klima.. og den danske vinter er sjældent kun vamdpytter.

Jeg har altid købt på udsalg til halv pris - det er jo også en mulighed. Tror vitterlig ikke på st en ny dragt til 300kr holder hverken tørt eller varmt. 

Nå ja... typisk kan man ikke få specielt meget for de billige flyverdragter fordi de bliver næsten slidt op ved brug eller mister pasform.

jeg har altid købt Reima på tilbud til 700-890 (nypris ca 1300). Jeg har solgt den videre for 300.

dvs jeg har givet ca 400kr for en 1300 kr flyverdragt anvendt af to børn. Ikke galt i min optik

dem der køber billigt regner ikke med at man faktisk ofte får halvdelen og nogle gange mere tilbage ved salg af det dyre efter brug. Så Jeg synes ikke det overhoved kan betale sig at spare. ... for man sparer reelt ikke specielt meget. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.