Anonym skriver:
Du skriver hele tiden at i i gruppen .
tænker også at du lidt bør vende den indad også tænke hvad du tænker og hvordan du ville agerer i jeres venskab.
Her var spontanitet et nøgle ord. Hvis udflugter sammenkomster handle, m.m var for planlagt kunne mit hoved kokse på forskud.
Hjemmet kan ligne en trist slagmark. Hvor man kan tænke sit, men af egen erfaring vores lignede en slagmark med opvask over alt støv og grus i lange baner m.m men alt overskud blev brugt på ungerne, både deres far og jeg nussede om ungerne og hus måtte være hus. Det er meget flovt at skulle inviterer ind i.
så skriv aftenen før om hvor i skal mødes til en kort gå tur. Hav kaffen med evt og find en bænk.
Hun sover sikkert noget af tiden væk. Så det med at komme og banke på kan også ødelægge opladningen til ungerne kommer hjem.
Vigtigst af alt en kontakt og alt hvad der fortælles bør efter min mening ikke altid genfortælles i gruppen.
Ja, jeg siger ‘vi’ ofte, og det er egentlig fordi, vi mest ses som gruppe. Jeg har faktisk ikke mødt med hende alene ret mange gange. Derfor er jeg også i tvivl om, hvordan jeg lige skal agere, og om det overhovedet er min opgave at blande mig (det er der nok ikke nogen herinde, der kan svare på). Hvis hun var en virkelig tæt veninde, ville jeg helt sikkert være mere insisterende og ikke så bange for at tage kontakt.
Selvom vi ikke er mega tæt, så er jeg dog stadig bekymret for hende og ville hade, at vi (nu sagde jeg det igen) i vennegruppen ikke får hjulpet hende, hvis vi kan.
Men jeg har forsøgt at kontakte hende nogle gange uden held, og det er vel det eneste, jeg kan gøre, ikke?