Anonym skriver:
Det er mere de der røgpartikler jeg er så skræmt overfor.
Vil slet ikke kunne holde, ud hvis jeg var skyldb i at hun får Astma fx. Jeg leder efter forskning på området omkring røgpartiklerne i hud og hår. Omkring skadeligheden.
Det er så fint at du er så obs på det hele og risikoen. Men pas nu på ikke at blive for hysterisk. Husk på at hun også bliver udsat for slle mulige partikler fra toge, biler, busser osv hver gang i går ud som også kan fremkalde sådan nogle ting.
Ved godt mange sikkert bliver tossede over det jeg siger nu. MEN min mor røg mens hun ventede mig og min bror. 40 smøger om dagen. Røg mens hun ammede os og pædagogerne røg på stuerne i institutionerne. Min bror har lige gennemført utallige tratlons og marathons og fejler intet som helst og har aldrig selv røget. Og mit helbred er også i top på trods af jeg selv har været ryger. 
Hvor imod, min kammerats svigerfars bror har aldrig rørt en cigaret i sit liv heller ikke hans forældre. Men han fik lungecancer i en alder af 47.
man kan ikke skærme børn for alt. Men det er super fint du er meget obs. Men mener slet ikke du har noget st bekymre dig om
Anmeld
Citér