Rygning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.702 visninger
27 svar
21 synes godt om
16. august 2018

Anonym trådstarter

Skammer mig over det her.

jeg startede som fest ryger, og derefter nåede jeg aldrig og ryge fast.

Jeg har en datter på 6 uger :/ Min rygetrang er opstået.

Jeg har været udenfor og ryge et par cigaretter, herefter har jef skiftet tøj, børstet  tænder og vasket hænder, inden jeg har nærmet mig baby igen. Det er sket 2 gange..

kan slet ikke klare tanken om, at jeg gør skade. Men rygetrangen er kraftig.

Nogle der har råd til, hvad jeg kan gøre? For at lade være.  Føler mig som en dårlig mor overfor hende. Jeg kan aldrig finde på, og ryge i hjemmet, men røg partikler sætter sig jo..

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. august 2018

Mom

Profilbillede for Mom
Anonym skriver:

Skammer mig over det her.

jeg startede som fest ryger, og derefter nåede jeg aldrig og ryge fast.

Jeg har en datter på 6 uger :/ Min rygetrang er opstået.

Jeg har været udenfor og ryge et par cigaretter, herefter har jef skiftet tøj, børstet  tænder og vasket hænder, inden jeg har nærmet mig baby igen. Det er sket 2 gange..

kan slet ikke klare tanken om, at jeg gør skade. Men rygetrangen er kraftig.

Nogle der har råd til, hvad jeg kan gøre? For at lade være.  Føler mig som en dårlig mor overfor hende. Jeg kan aldrig finde på, og ryge i hjemmet, men røg partikler sætter sig jo..

Først og fremmest vil jeg slå fast at du i min optik slet ikke er i nærheden af at være en dårlig mor! 

Du kan købe en nicorettet spray, en mundspray der afgiver nikotin, og afhjælper rygetrangen indenfor 60 sekunder. Den virker. 

Anmeld Citér

16. august 2018

Unicorn1

Profilbillede for Unicorn1

Fortæl dig selv, at det lugter dårligt, smager dårligt, er usundt, er dyrt osv. hver gang du tager en smøg.. En eller anden dag har du fået omvendt din hjerne til, at det faktisk er ulækkert at ryge, og så kan du godt stoppe.. Men giv det tid.. Det tog et år for mig

Anmeld Citér

16. august 2018

Anonym trådstarter

Mom skriver:

Først og fremmest vil jeg slå fast at du i min optik slet ikke er i nærheden af at være en dårlig mor! 

Du kan købe en nicorettet spray, en mundspray der afgiver nikotin, og afhjælper rygetrangen indenfor 60 sekunder. Den virker. 

Okay.. den må jeg se efter.

Jeg har bare dårlig samvittighed, for jeg ved hvor skidt det er for sundheden. 

Jeg var også naiv og tro, at jeg ikke skader min pige, så længe jeg skifer tøj, vasker hænder og børster tænderne.

Anmeld Citér

16. august 2018

Anonym trådstarter

Fortæl dig selv, at det lugter dårligt, smager dårligt, er usundt, er dyrt osv. hver gang du tager en smøg.. En eller anden dag har du fået omvendt din hjerne til, at det faktisk er ulækkert at ryge, og så kan du godt stoppe.. Men giv det tid.. Det tog et år for mig

Havde du børn imens du røg? Det var også sådan jeg stoppede festrygninfen i sin tid.. Tog du en kold tyrker ?

Anmeld Citér

16. august 2018

Sprit25

Du ryger! Du omsorgssvigter ikke

Anmeld Citér

16. august 2018

Anonym trådstarter

Sprit25 skriver:

Du ryger! Du omsorgssvigter ikke

Det er vel omsorgssvigt at ryge? JEG udsætter ham for skadelige partikler 

Anmeld Citér

16. august 2018

Mom

Profilbillede for Mom
Anonym skriver:

Under ingen omstændigheder! Du ryger jo ik i dit barn direkte ind i hovedet.

Man melder heldigvis ikke rygere til kommunen for omsorgssvigt.

Anmeld Citér

16. august 2018

Anonym trådstarter

Mom skriver:

Under ingen omstændigheder! Du ryger jo ik i dit barn direkte ind i hovedet.

Man melder heldigvis ikke rygere til kommunen for omsorgssvigt.

Nej det gør jeg ikke, men tænker partiklerne i mit tøj ? Er bange for det kan give Ida risiko for kræft senere i livet.

Men ja, hun vil også blive udsat for alt mulig andet bla benzin fra biler på gaden der oser.

Anmeld Citér

16. august 2018

100%anonym

Anonym skriver:

Nej du omsorgssvigter på INGEN måde og du skader ikke dit barn. Du tager endda alle forholdsregler ved at skifte tøj osv inden du nærmer dig baby. 

Nikotin spray har jeg selv prøvet - mega halsbrand hver gang. Føj det brød jeg mig ikke om. 

Jeg stoppede til gengæld med at ryge cigaretter for 5 uger siden. Og bruger kun damper nu. Og den er jeg allerede tappet ud af nikotinen på. Så nu damper jeg kun uden nikotin til jeg er kommer ud af den vane. 

Damper er derfor mit råd  

hilsen en der har prøvet at stoppe mange gange med At ryge med mange forskellige hjælpemidler. Men igen damperen var min redning  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.