Hvordan klare jeres børn varmen...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. juli 2018

Cvbn

Her går det ok. Vi har heldigvis skyggepletter i haven, hvor man kan ligge og slappe af. Et stort badebassin gør lykke her - særligt efter jeg fyldte det op med badedyr . Og så er vi heldige at bo tæt på vandet, så vi er på stranden næsten hver eftermiddag og nyder virkelig at få lidt luft og koldt vand 

Skovene her omkring er skam helt fine - der er jo ikke særlig mange myg i år, så det tænker jeg nu ikke, du behøver være bekymret for

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juli 2018

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Wampires skriver:

der er desværre langt til begge dele herfra :( og skoven er der blevet advaret imod pga myggene er rigtig aggresive pga varmen lige nu...

men det er planen at farmand og den store laver en tur en af dagene..

tager bilen og kører hen og hygger sig bare de to..

ville blot ønske jeg kunne give den store noget mere at fortælle efter sommerferien i skolen.. men det er desværre virkeligheden i år...

vi er allerede ved at planlægge næste års sommerferie hvor vi regner med at tage til Legoland, et STORT ønske fra den store ;)

i år var planen inden jeg blev gravid at vi skulle på telttur i Sverige og sommerhus på Lolland... men min graviditet var ikke sjov så vi har måtte opgive det...

Øv - sidste år havde vi også verdens kedeligste sommerferie. Sådan er det nogle gange. Så kan I glædes over den lille ny i stedet. 

Og tillykke

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.