Hvordan klare jeres børn varmen...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.952 visninger
21 svar
5 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
26. juli 2018

Anonym trådstarter

Jeg vil så gerne ud og bruge en masse energi og nyde vejret, luften, solen, bare sommeren.. 

Vi valgte ikke at rejse i år, da vi har en baby på 2 mdr. 

Vi har også en søn på 6 år. Og en hund.

Men vi kommer bare ikke ud.

Vi har have med gynger og andet sjov leg, og have døren åben selvfølgelig. 

Sønnen på 6 år nægter at komme ud. Han sveder og er ved at omkomme af varme. Han synes det er alt for varmt og han siger han ikkr vil være ude. Han vil kun være i vores kølige stue og hygge med transformers tegnefilm på Netflix og så spiller vi et spil ind i mellem, drikker en masse og spiser alt muligt blandet.

Selv hunden løber ind, når hun har været ude og tisse.. og når vi har prøvet at gå en tur stopper hun og vil vende om..

Baby plejer at sove fine lure, men vågner hver 15 min og er helt svedt. Barnevognen er også taget ind i den kølige stue, men hun vågner stadig. 

Har så dårlig samvittighed over at bruge sommeren inde men det er åbenbart sådan det må være lige pt.

Hvordan klare jeres børn varmen????

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juli 2018

Babilooo

Hvad med stranden, indendørs legeland ?

badebassin i haven

Anmeld Citér

26. juli 2018

Carina:-)

Jeg ville heller ikke slæbe en 2 mdr gammel baby rundt i den varme

Og det lyder som om den store synes i hygger. 

Her er vi mest ude om aften. 

Jeg arbejder den her uge med men ungerne er hjemme 

Vi er på ture til vand osv men ellers så går vi ud at spise om aften hvor varmen er til at holde ud . 

Næste uge er det sommerhus med pool som jeg regner ned vi skal bo i hele ugen.

Min den yngste er 2 så det gør det lidt lettere. 

Tænker du skal sige til dig selv at dine børn giver udtryk for de helst vil være inde og ferie handler om at få slappet af og gøre det man har lyst til og ikk hvad man synes man  "skal" 

Anmeld Citér

26. juli 2018

Mullemee

Mine børn er også inde. De kan heller ikke klare varmen. Vores have kommer i skygge efter aftensmaden, hvor de så plejer at lege lidt ude, men slet ikke om dagen. Det er bare for varmt.

Anmeld Citér

26. juli 2018

Anonym trådstarter

Smølfine123 skriver:

Hvad med stranden, indendørs legeland ?

badebassin i haven

Vi har lille pool i haven, men han orker slet ikke at gå derud, den står midt i solen og han synes bare generelt alt er for varmt siger han.. ligger sidder kun i underbukser og kan ikke holde det ud. Nu har han fået dejlig kold melon.. baby vil kun hænge på arm og er helt klistret af sved..

Anmeld Citér

26. juli 2018

Anonym trådstarter

Mullemee skriver:

Mine børn er også inde. De kan heller ikke klare varmen. Vores have kommer i skygge efter aftensmaden, hvor de så plejer at lege lidt ude, men slet ikke om dagen. Det er bare for varmt.

Okay. Det er også For vild en varme.vi spiser også ude om aftenen og der leger han også bedre uden for.

Anmeld Citér

26. juli 2018

Babilooo

Hvad med indendørs ting... den blå planet, Leon legeland, eksperimentariet osv. Museeer hvis det kan lokke

Anmeld Citér

26. juli 2018

Anonym

Lige pr er vi i sommerhus, hvor der ligger en lækker badestrand 2 væk, så den sidste uge er gået med at kæresten og ungerne har badet, mens jeg har lagt på stranden og lavet rygøvelser pga en diskosprolaps, som har gjort mig lidt imobil

Vi har været i djuverssommerland, med et hold venner, hvor jeg har været taskepasser, mens de andre har prøvet forlystelser. Der er heldigvis masser af steder med skygge. 

Vi har været i ree park, hvor der også er masser af steder med dejlig skygge. 

Jeg ka heldigvis holde til at gå en masse, så vi har mulighed for ture ud, men ja skygge, masser af koldt at drikke og is hver dag, er vejen frem her! 

Anmeld Citér

26. juli 2018

Anonym trådstarter

Carina:-) skriver:

Jeg ville heller ikke slæbe en 2 mdr gammel baby rundt i den varme

Og det lyder som om den store synes i hygger. 

Her er vi mest ude om aften. 

Jeg arbejder den her uge med men ungerne er hjemme 

Vi er på ture til vand osv men ellers så går vi ud at spise om aften hvor varmen er til at holde ud . 

Næste uge er det sommerhus med pool som jeg regner ned vi skal bo i hele ugen.

Min den yngste er 2 så det gør det lidt lettere. 

Tænker du skal sige til dig selv at dine børn giver udtryk for de helst vil være inde og ferie handler om at få slappet af og gøre det man har lyst til og ikk hvad man synes man  "skal" 

Ja det er nok bare sådan man må sige det er. Vi spiser også udenfor om aftenen, der er det lidt køligere. 

Skønt bare at bo i den pool. I må nyde det

Baby vil kun hænge på arm... Men hvor længe min denne varme fortsætter...

Anmeld Citér

26. juli 2018

Anonym trådstarter

Smølfine123 skriver:

Hvad med indendørs ting... den blå planet, Leon legeland, eksperimentariet osv. Museeer hvis det kan lokke

Det var faktisk en god idé med museer osv. 

Det er bare ikke altid så nemt at tage til de steder som så også er indendørs. Baby vil kun hænge på arm, og min store dreng vil også gerne have min tid hvis vi er sådanne steder som ekspermentariet og legeland. Får er på job denne uge. Så det kun mig og børnene. 

Men far har ferie næste uge, så det glæder vi os til. 

Vi sidder lidt stramt i øjeblikket. Så han har kun 1 uges ferie

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.