(april) Mor-sabina

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. oktober 2009

møller-82

Oki... de er bare gode at ha.

Har du set mit andet indlæg...? det der ang info om os? der er billeder af mine børn

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. oktober 2009

Amelia<3

mor_sabina skriver:

man kan også lave det selv. 2 1/2 strøgne spsk majsmel eller rismel og 1 1/2 dl mme så koger du det op i en gryde og fortynde det hvis det ikke er helt tyndt nok. Jeg bruger det som "drømmeflaske". Du skal bruge en flaske hvor du klipper hullet en lille smule større.
I øvrigt dejligt at høre man ikke er alene.

Okay tak for det, det vil jeg prøve. Det kan være så hårdt nogen gange at ikke får søvn nok. Det er ikke altid at Amelisa vil har sin grød. Jeg laver den selv, jeg laver den med hendes mme og rismel. Har også prøvet at gi hende kartofelmos men den gad hun slet ikke at have.

Anmeld

18. oktober 2009

mor_sabina

Amelisa <3 skriver:

Okay tak for det, det vil jeg prøve. Det kan være så hårdt nogen gange at ikke får søvn nok. Det er ikke altid at Amelisa vil har sin grød. Jeg laver den selv, jeg laver den med hendes mme og rismel. Har også prøvet at gi hende kartofelmos men den gad hun slet ikke at have.

Det skal nok komme. Vi har lige haft en periode hvor han ikke gad spise, men bliv vd med at variere og så prøv at lade din tryghed smitte af på hende. Hvis du er usikker på om hunnu vil spise denne gang og den ne menu det tror jeg hun kan mærke. Synes ihvertfald det gør stor forskel herhjemme.

Anmeld

19. oktober 2009

Amelia<3

mor_sabina skriver:

Det skal nok komme. Vi har lige haft en periode hvor han ikke gad spise, men bliv vd med at variere og så prøv at lade din tryghed smitte af på hende. Hvis du er usikker på om hunnu vil spise denne gang og den ne menu det tror jeg hun kan mærke. Synes ihvertfald det gør stor forskel herhjemme.

Det vil jeg helt klart prøve tak for det

Anmeld

19. oktober 2009

mor_sabina

Amelisa <3 skriver:

Det vil jeg helt klart prøve tak for det

Velbekomme. Synes nu ikke altid selv det er å nemt at praktisere når man ikke aner sine levende råd, men han er sjovt nok mest rolig når jeg er. Så ens egen velbefindende smitter for det meste af

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.