(april) Mor-sabina

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.216 visninger
24 svar
0 synes godt om
15. oktober 2009

møller-82

Hejsa.

Du spør bare... Maluca er 6,5 mdr og siden hun var 5 mdr er hun vågnet eller over og får det man kalder en drømmeflaske, hun sover først mellem 21 og 23 nogengange først kl.24. Og mellem 3 - 4 gange gir hun lyd fra sig og vil gerne ha en drømmeflaske. En drømmeflaske er når barnet får flaske og spiser mens de sover.
Ved ik om du kan finde rundt i det.

Andet du vil spørge om...?

Knus Møller82

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. oktober 2009

SaNiNa

møller-82 skriver:

Hejsa.

Du spør bare... Maluca er 6,5 mdr og siden hun var 5 mdr er hun vågnet eller over og får det man kalder en drømmeflaske, hun sover først mellem 21 og 23 nogengange først kl.24. Og mellem 3 - 4 gange gir hun lyd fra sig og vil gerne ha en drømmeflaske. En drømmeflaske er når barnet får flaske og spiser mens de sover.

Knus Møller82

ej drømmeflakse har jeg dog aldrig hørt før. hvad hedder det så når man ammer og barnet spiser mens det sover? Det gør nicklas nemlig om aftens og tidlig morgen

Anmeld

16. oktober 2009

mor_sabina

møller-82 skriver:

Hejsa.

Knus Møller82

Ja det har jeg gjort med vælling men synes bare han burde være stor nok til at undvær den snart. an bliver lagt mellem 19 og 20 og så vågner han omkring midnat og der har han fået sin vælling og så vågner han igen omkring kl 2 og vil over til mig og så igen kl 4 og 5 og 6 og 7 Vi har lige haft nogle dage hvor det gik rigtig godt og han sov igennem men kan ikke helt gennemskue hvad der er gået galt. Tror måske han søger mig lidt i tiden og bare vil sove hos mig. For han virker ikke rigtig sulten ved brystet men putter bare lidt. Så måske det bare er en periode han har brug for tryghed og sove hos mig. Synes også det er så synd at nægte ham vores varme når det er det han vil.

Anmeld

16. oktober 2009

Amelia<3

mor_sabina skriver:

Ja det har jeg gjort med vælling men synes bare han burde være stor nok til at undvær den snart. an bliver lagt mellem 19 og 20 og så vågner han omkring midnat og der har han fået sin vælling og så vågner han igen omkring kl 2 og vil over til mig og så igen kl 4 og 5 og 6 og 7 Vi har lige haft nogle dage hvor det gik rigtig godt og han sov igennem men kan ikke helt gennemskue hvad der er gået galt. Tror måske han søger mig lidt i tiden og bare vil sove hos mig. For han virker ikke rigtig sulten ved brystet men putter bare lidt. Så måske det bare er en periode han har brug for tryghed og sove hos mig. Synes også det er så synd at nægte ham vores varme når det er det han vil.

Sådan er det også med vores datter, hun vare lige begyndt at sove igennem, men det sidste bare nætter vågner hun konstant. Hun bliver puttet kl 20.00 og så får hun sin drømmeflaske kl. 23.00-00.00 så vågner hun igen ved 02 tiden og der får hun kun sin sut, så vågner hun kl 04 der får hun en flaske så vågner hun hver time.

Anmeld

16. oktober 2009

møller-82

Sanne og Nicklas skriver:

ej drømmeflakse har jeg dog aldrig hørt før. hvad hedder det så når man ammer og barnet spiser mens det sover? Det gør nicklas nemlig om aftens og tidlig morgen

Hej,

det er det samme som en drømmeflaske men mener bare at man kalder det drømmeamning.
Snakkede m sp om det og hun mener at det godt kan fortsætte til de er 8 - 9 mdr.

Knus

Anmeld

16. oktober 2009

møller-82

mor_sabina skriver:

Sabina...

Hvor gammel er det han er?
Maluca er 6.5 mdr og lige pt inde i en Kun moar der dur periode, så det er i 8 ud af 10 tilfælde kun mig der kan trøste hende, gi hende mad, bade hende og putte hende.
Sp siger at de omkring 5 - 6 mdrs alderen de starter på det.
Så det kan være det der er startet.

Knus

Anmeld

16. oktober 2009

møller-82

Amelisa <3 skriver:

Sådan er det også med vores datter, hun vare lige begyndt at sove igennem, men det sidste bare nætter vågner hun konstant. Hun bliver puttet kl 20.00 og så får hun sin drømmeflaske kl. 23.00-00.00 så vågner hun igen ved 02 tiden og der får hun kun sin sut, så vågner hun kl 04 der får hun en flaske så vågner hun hver time.

Amelisa...

Hvad får hun at spise...?
Hvor gammel er hun?

Anmeld

16. oktober 2009

Amelia<3

møller-82 skriver:

Amelisa...

Hvad får hun at spise...?
Hvor gammel er hun?

Jeg er begyndt at give hende grød da hun slet ikke sov da hun kun fik mme. Men syntes heller ikke at det hjælper med grøden. Hun er lige fyldt 4 måneder.
Har du nogle gode råd?

Anmeld

16. oktober 2009

møller-82

Hej.

Hvad mme får hun?

Prøv vælling i stedet for grød, men husk hun os stadigvæk ska ha mme.

Anmeld

16. oktober 2009

Amelia<3

møller-82 skriver:

Hej.

Hvad mme får hun?

Prøv vælling i stedet for grød, men husk hun os stadigvæk ska ha mme.

Hun får fra arla baby mælk da hun ikke vil har andre, Dumt spørgesmål men hvad er vælling?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.